نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

معرفی بهترین سایت برای خرید تجهیزات مادر و کودک

1400/3/1 22:56
11,007 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

معرفی بهترین سایت برای خرید تجهیزات مادر و کودک

خرید محصولات مادر و کودک از جمله کارهای مهمی است که آقای پدر می‌بایست پیش از تولد فرزند خود آن را به نحو احسنت انجام دهد. البته بسیاری از پدران به تنهایی نمی‌توانند لیست کاملی از لوازم مورد نیاز همسر و فرزند توراهی خود را تهیه کنند و به کمک نیاز خواهند داشت.

این مقاله مخصوص پدرهایی است که با خریدمحصولات مادر و کودک قصد خوشحال کردن همسر و فراهم کردن آسایش و آرامش ایشان را دارند.

امروزه فروشگاه‌ها و مراکز بسیاری در زمینه فروش محصولات مادر و کودک فعالیت می‌کنند که عمدتاً سیسمونی فروشی هستند، اما اصولاً سیسمونی فروشی‌ها مملو از البسه نوزادی تا دو سال و لوازمی مانند کالسکه، ساک و ... می‌باشند. به همین جهت برخی از لوازم مورد نیاز مادر یا کودک در چنین فروشگاه‌هایی موجود نخواهد بود. به عبارت دیگر دسته‌ی دیگری ازمحصولات مادر و کودک وجود دارد که می‌بایست پیش از خرید با آن‌ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین مرجع برای خرید را انتخاب نمائید.

خرید محصولات مادر و کودک چه ضرورتی دارد؟

مادری که پس از 9 ماه تحمل وزن بالا، دردهای ناحیه کمر، پا و ... وضع حمل می‌کند وارد مرحله‌ی جدیدی از زندگی خود می‌شود که خواه یا ناخواه شرایط آسایش قبلی وی را مختل خواهد کرد. این در حالی است که مادر اولین و مهم‌ترین فردی است که نوزاد تازه متولد شده به او نیاز دارد، بنابراین می‌بایست شرایط و لوازم ضروری برای راحتی و آرامش مادر را فراهم کنید تا توانایی رسیدگی به کودکتان را داشته باشد. همچنین نوزادی که پس از نه ماه از فضای تاریک و گرم از شکم مادر خارج شده است، برای تقویت و راحتی و آرامش علاوه بر آغوش مادر، لباس مناسب و ... به لوازم بهداشتی مختلفی نیاز دارد که می‌بایست حتماً برای او تهیه شود. به عبارت دیگر سلامتی و رشد درست فرزندتان در گرو فراهم کردن محصولات ضروری برای او خواهد بود. آنچه که اهمیت دارد آن است که با لیست خرید محصولات مادر و کودک آشنایی دقیق داشته باشید تا در هنگام خرید چیزی از قلم نیفتد.

لیست خرید لوازم ضروری برای مادر و کودک

منظور از لوازم مورد نیاز نوزاد نیز در واقع وسایلی است که به مادر برای مراقبت و پرورش نوزاد کمک خواهد کرد؛ چراکه یک نوزاد تازه متولد شده به تنهایی توانایی استفاده از هیچ وسیله‌ای را نخواهد داشت. بنابراین برای ارائه یک لیست دقیق می‌بایست آن را به دو بخش تقسیم کرد :

1) محصولاتی که مادر برای مراقبت و رسیدگی از کودک نیاز دارد.

2) لوازمی که مادر به صورت شخصی نیاز خواهد داشت.

برای آنکه بتوانید خرید درست و اصولی داشته باشید لازم است با هر گروه به صورت جداگانه آشنایی کامل داشته باشید، خصوصاً اگر اولین فرزند شما در حال متولد شدن باشد. طبیعتاً افرادی تجربه یکبار پدر و مادر شدن دارند آگاهی بیشتری نیز خواهند داشت.

لوازم زیر را برای آرامش مادر پس از وضع حمل تهیه کنید!

لوازم لازم برای آرامش مادر پس از وضع حمل

همانطور که گفته شد، تا مادر آرامش و راحتی را احساس نکند نمی‌تواند به درستی به کودک خود رسیدگی کند، مادران پس از وضع حمل به لوازم بهداشتی مختلفی نیاز دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پدهای بهداشتی
  • پد مخصوص دروان شیردهی که در انواع سیلیکونی و چسبی موجود است
  • مکمل‌ها و داروهای تقویتی برای افزایش شیر و بازگشت توان تحلیل رفته‌ی مادر
  • شیردوش‌های دستی، پمپی یا برقی برای کمک به نوزاد در شیرخوردن

افزون بر این خرید لوازم آرایشی و بهداشتی هم برای مادر ضرورت دارد؛ چراکه پوست صورت مادر در طی دوران بارداری بر اثر تغییرات هورمونی تغییرات بسیاری کرده و ممکن است نیاز به کرم‌ها و لوازم آرایشی خاص داشته باشد. همچنین خرید لوازم آرایشی و بهداشتی در تقویت روحیه و اعتماد به نفس مادر پس از زایمان موثر خواهد بود، زیرا با استفاده از لوازم آرایشی چهره از حالت بی رنگی بعد از زایمان خارج  خواهد شد.

نوزاد تازه متولد شده به چه لوازمی نیاز دارد؟

فروشگاه‌هایی که در زمینه فروش محصولات مادر و کودک فعالیت می‌کنند ممکن است برخی از لوازم بهداشتی مخصوص نوزاد را در فروشگاه موجود نداشته باشد، اما داروخانه و داروخانه آنلاین همیشه موجودی دارد. مهم‌ترین لوازمی که می‌بایست حتما برای نوزاد خریداری شود به شرح زیر می‌باشد:

  • جالب است بدانید خرید لوازم آرایشی و بهداشتی تنها مختص مادر نیست. تهیه‌ی لوسیون بدن، شامپو بدن، شامپو سر، پماد مخصوص سوختگی و ... که از جمله لوازم بهداشتی و آرایشی مخصوص کودک هستند به نوعی خرید محصولات آرایشی بهداشتی به شمار می‌رود. از آنجا که پوست نوزاد بسیار لطیف و حساس است حتماً باید لوازم آرایشی و بهداشتی را از داروخانه‌ها تهیه کنید تا بهترین راهنمایی را برای خرید به شما ارائه کنند.
  • شیشیه شیر، پستانک، دندونی، قاشق سیلیکونی و ... از دیگر لوازم ضروری نوزاد است که بهتر است پیش از تولد از داروخانه‌ها تهیه کنید تا محصولاتی اورجینال و استاندارد را به شما معرفی کنند.
  • خرید پوشک کامل بچه که در انواع برند نیز در داروخانه‌ها موجود است از دیگر محصولات بهداشتی مخصوص نوزاد است که باید تهیه نمائید.
  • از آنجا که کودک از روزه 10 زندگی خود می‌بایست مکمل و ویتامین آ + د را نیز مصرف کند، خرید این دارو هم از واجبات به شمار می‌رود.

با توجه به مطالب فوق به وضوح روشن است که حداقل خرید داروها و مکمل‌های مخصوص نوزاد یا مادر از هر فروشگاهی مقدور نیست و بهتر است به سراغ یک داروخانه مطمئن بروید. برای خرید محصولات مادر و کودک حتی می‌توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید، البته اگر یک داروخانه آنلاین مطمئن را بشناسید!

خرید اینترنتی لوازم مادر و کودک، انتخاب برتر!

اینترنتی خرید کردن در حال حاضر بسیار متداول است، اما برخی افراد هنوز نمی‌دانند که حتی داروها و لوازمی که از داروخانه‌ها تهیه می‌کردند را هم می‌توانند از داروخانه آنلاین تهیه کنند. خرید اینترنتی محصولات مادر و کودک و همچنین خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی برای آقای پدر و یا حتی مادران باردار بهتر است؛ چرا که حتی از درون منزل یا محل کار خود نیز می‌توانند ثبت سفارش کنند و لوازم خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرند.

با وجود داروخانه‌های آنلاین از اتلاف وقت و هزینه‌های ناشی از رفت و آمد به فروشگاه‌ها و داروخانه‌های شهر جلوگیری خواهد شد، بنابراین بهترین کار این است یک داروخانه آنلاین خوب و عالی را برای خرید انتخاب کنید.

خرید مقرون به صرفه را در داروخانه آنلاین بی نسخه تجربه کنید!

خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی،محصولات مورد نیاز مادر و کودک و ... از یک داروخانه آنلاین معتبر می‌تواند اطمینان خاطر بیشتری را در افراد ایجاد کند، زیرا داروخانه‌ها همواره محصولات و لوازم با تاریخ انتقضاء و به صورت اصل ارائه می‌کنند. از آنجا که هدف داروخانه آنلاین بهبود شرایط افراد و کمک به سلامتی مادر و کودک است، مرجعی بسیار مطمئن و معتبر به شمار می‌روند.

در میان داروخانه‌های آنلاینی که در حال حاضر فعال می‌باشند، داروخانه آنلاین بی نسخه برای خرید اینترنتی محصولات مادر و کودک مناسب می‌باشد. داروخانه بی نسخه نام شعبه آنلاین داروخانه‎‌ی آرامش است که در تهران، ضلع جنوب شرقی چهار راه پارک وی، پلاک یک قرار دارد. اتفاقاً همین که به عنوان یک کاربر اینترنتی بدانید داروخانه آنلاین انتخابی شما در مکانی معتبر واقع شده است، آرامش خاطر بیشتری برای شما خواهد آورد.

بی نسخه، یک داروخانه تمام عیار

هر آنچه که شما از یک داروخانه انتظار دارید، می‌توانید در بی نسخه در اختیار داشته باشید. خرید دارو و مکمل‌های مخصوص نوزاد و مادر از داروخانه آنلاین بی نسخه پیش از تولد نوزاد به شما کمک می‌کند تا برای مراقبت از فرزند و مادر فرزند خود محصولات کاملی را در منزل داشته باشید. لازم به ذکر است از آنجا که داروخانه آنلاین بی نسخه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزرات صنعت، معدن و تجارت می‌باشد تا کنون نیز بازدیدکنندگان و مشتریان بسیاری داشته است که رضایت کامل از خرید خود دارند. افزون بر این خرید از شعبه اینترنتی داروخانه آرامش (بی نسخه) مزایای دیگری نیز برای شما خواهد داشت، که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

1) خرید در هر ساعت از شبانه روز به صورت آنلاین و سریع

2) خرید اینترنتی در بستر امن و مطمئن

3) ارسال سریع به همراه ضمانت سلامت کالا

4) ارائه ضمانت اصالت محصولات

5) تنوع بالای محصولات برای انتخاب راحت‌تر مشتری

6) قیمت‌های مقرون به صرفه و گاهاً با تخفیف

بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت برای خرید از بی نسخه به هیچ وجه نباید تعلل کنید، به طور قطع سلامت مادر و کودک برای شما اهمیت بالایی دارد پس با خرید محصولات مادر و کودک از داروخانه آنلاین بی نسخه خیال خودتان و مادر کودک را از سلامت محصولات راحت کنید.

داروخانه آنلاین بی نسخه

جانِ کلام

روحیه دادن به یک مادر در روزهای پایانی دوران بارداری بسیار بسیار حائز اهمیت می‌باشد، بنابراین بهتر است پدران در روزهای آخر انتظار به دنیا آمدن فرزندشان به جای گشت و گذار در شهر برای خرید وسیله بیشتر وقت خود را در منزل کنار همسر خود بگذرانند. تا زمانی که داروخانه آنلاین بی نسخه هست، نگرانی برای خریدمحصولات ضروری وجود ندارد؛ چرا که شما می‌توانید در یک روز و حتی یک ساعت تمامی مایحتاج خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید. سپس با پرداخت آنلاین و وارد کردن آدرس منزل در محفل گرم خانوادگی و در منزل خود منتظر محصولات خریداری خود باشید. به طور کل اگر یکبار خرید از بی نسخه را تجربه کنید، مشتری دائمی آن خواهید شد. به علاوه در شرایط کرونایی کنونی خرید اینترنتی  محصولات مادر و کودک عاقلانه‌تر محسوب می‌شود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)