نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

نکاتی مهم در خرید ماشین و موتور شارژی

1400/2/26 13:04
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

نکاتی مهم در خرید ماشین و موتور شارژی

در عصر امروزی اسباب بازی ها تنوع بسیاری نسبت به قبل دارند و ساخت ماشین شارژی و موتور شارژی هم در زمره اسباب بازی های امروزی برای کودکان است. اینگونه از اسباب بازی ها متناسب با پیشرفت علم و تکنولوژی ظهور کرده اند و با توجه به امکاناتی که دارند قطعا مورد توجه و علاقه کودکان هستند. راندن وسایل برای کودکان بسیار هیجان انگیز است و به همین دلیل است که فرزندان، شما را وادار به خرید این محصولات می کنند. اگر فقط طبق خواسته کودک خود اقدام به خرید کنید به دلیل اینکه کودک فقط ظاهر وسیله را در نظر می گیرد ممکن است خرید رضایت بخشی انجام نگیرد. قطعا برای خرید موفق باید نکاتی را مد نظر داشته باشید.

در این نوشته راهکارهایی را برای جلوگیری از هزینه های گزاف و انتخاب اصولی به شما معرفی می کنیم؛ با ما همراه باشید.

مشخصات لازم برای یک ماشین شارژی

ماشین شارژی دو موتوره و چهار موتوره

1) قدرت موتور و گیربکس مناسب برای کودکان 1 تا 6 سال : دو موتوره 25 وات، دو موتوره 30 وات و دو موتوره 35 وات است.

2) قدرت موتور و گیربکس مناسب برای رده سنی 3 تا 8 سال : دو موتوره 35 وات، چهار موتوره 35 وات و دو موتوره 45 وات است.

جنس تایر ماشین شارژی

جنس تایر ماشین شارژی ها از روکش EVA است. که می توان به ویژگی های زیر اشاره کرد :

1) بدون بو بودن

2) چرمگی در دمای پایین

3) مقاومت در مقابل شکنندگی

باتری ماشین شارژی

هر چه آمپر/ساعت باتری بالاتر باشند زمان استفاده از ماشین شارژی نیز بالا می رود و بلعکس؛ بیشتر باتری ها بین 8 الی 12 ساعت شارژ را نگه می دارند.

1) باتری 6 ولت : حداکثر سرعت 2 مایل در ساعت

2) باتری 12 ولت : حداکثر سرعت 3.5 مایل در ساعت

3) باتری24 ولت : حداکثر سرعت 6 مایل در ساعت

مشخصاتی که باید قبل از خرید موتور شارژی بدانید

موتورشارژی مخصوص کودکان نوپا چنان پیشرفته شده اند که تقریباً مانند موتور سیکلت های بزرگسالان اند. این پیشرفت باعث ایجاد سردرگمی در انتخاب موتور شارژی برای والدین می شود. انتخاب یک موتور از بین گزینه های متعدد موجود تقریباً غیر ممکن می شود. یکی از راه های تصمیم گیری این است که بفهمید فرزند شما چه چیز هایی را دوست و چه نیاز هایی دارد.

  • موتور شارژی کودکتان با چه سرعتی باشد؟
  • چه ویژگی هایی برای شما بیشتر لازم است ؟
  • چه مارک هایی را دوست دارید؟
  • سن فرزندتان چند است؟

ماشین شارژی و موتور شارژی چقدر باید داخل شارژ بمونن؟

اولین موضوعی که باید توضیح داد اینه که مدت زمان شارژ اولیه باطری ماشین بستگی به نوع باطری ماشین های شارژی و ولتاژشون داره.

حتما باید هنگام خرید ماشین نوع باطری و مدت زمان اولین شارژ باطری ماشین رو از فروشنده سوال کنید. که برای سری اول حداقل ۱۲ ساعت هست و برای سری های بعدی کمتر میشه.

در مورد ارتباط مارک باطری ماشین شارژی یا موتور شارژی به میزان شارژ کردن باطری هاشون باید گفت که، بله مارک و برند موتور های شارژی و ماشین های شارژی به میزان شارژ کردنشون ارتباط داره.

برای افزایش طول عمر ماشین های شارژی حتما با شارژ کردن باطری هاشون دقت کنید. همیشه تا شارژ به طور کامل تموم نشده مجدد به شارژ نزنید.

اگر مدت زمان طولانی نمی خواهید از ماشین یا موتور شارژی استفاده کنید سعی کنید چند وقت یک بار باطری رو به شارژ بزنید.

زمان به شارژ زدن ماشین شارژی بعد از اولین سری که نو بوده شما شارژ رو انجام دادید تقریبا نصف میشه، یعنی حدودا برای سری های بعدی شما نیازه که ۶ ساعت این دستگاه ها رو به شارژ بزنید.

البته تمام شارژر ها اصولا یک چراغ هشدار وضعیت داره که اگر سبز بشه یعنی شارژ کامل انجام شده و بیشتر از این تایم نزارید به شارژ بمونه، چرا که طول عمر باطری رو کم می کنه.

جواب این سوال هم اینه که مارک ماشین شارژی یا موتور شارژی به شارژ کردنش ارتباطی نداره، بیشتر مارک باطری این وسایل به شارژ کردن ارتباط داره.

اگر موتور شارژی یا ماشین شارژی شما زود شارژ خالی میکنه و به شما توصیه های مختلفی میشه که چه کارهایی باید انجام بدید، بهتره خیالتون رو راحت کنیم که این زمان، زمانیه که باطری راه برگشتی نداره و شما باید باطری این وسایل رو عوض کنید.

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا

نی نی بابا فعالیت خود را از سال 1394 به عنوان تامین کننده محصولات نوزاد و کودک اصیل ایرانی و خارجی نظیر انواع کالسکه نوزاد دلیجان، کریر، ساک لوازم، روروئک، صندلی غذا، صندلی خودرو، دوچرخه، سه چرخه و … برای‌ فروشگاه های اینترنتی آغاز کرد. تخصص اعضای این شرکت به حوزه محصولات نوزاد و سیسمونی و تجربه آنها در تامین بیش از بیست هزار سفارش برای فروشگاه های متعدد موجب شد تا در سال 97 اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی نی نی بابا به منظور عرضه سریع و مقرون به صرفه تر این محصولات به مصرف کنندگان کنند.

شرکت سئو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)