نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

1000 نی نی، فروشگاهی به وسعت ایران

1400/2/16 18:48
535 بازدید
اشتراک گذاری

رپروتاژ :

1000 نی نی، فروشگاهی به وسعت ایران

خرید سیسمونی، یکی از شیرین ترین خریدهای زندگی یک خانواده است. پیش از اینکه فرزند دلبندتان چشم به این جهان باز کند، این فرآیند شروع می شود. به دلایل مختلف این خرید همراه با یکسری مشکلات است. اول از همه اگر اولین تجربه خریدتان باشد، ممکن است تجربه ای در این زمینه نداشته باشید. مورد بعدی این است که چون نوزاد هنوز متولد نشده، اطلاعات دقیقی نسبت به سایز او ندارید. به همین دلیل به قول قدیمی ها تا حدودی باید دست به عصا خرید کنید. بعضی اوقات نیز ممکن است به دلیل تشخیص اشتباه جنسیت، مجبور شوید تمام اقلام خریداری شده را تعویض کنید. مورد مهم دیگر، خود شرایط بارداری است که رفت و آمد به نقاط مختلف شهر را سخت می کند. احتمالا پاسخ شما به این مشکلات خرید اینترنتی است. خرید اینترنتی تا بخشی این مشکلات را رفع می کند. با توجه به نوع خاص این مدل خرید و تفاوت آن نسبت به سایر خریدهای اینترنتی، ارائه یکسری خدمات خاص می تواند مشکلات بیشتری را رفع کند.

فروشگاه موردنظر باید درک درست و دقیقی نسبت به وضعیتی که مادر خریدار در آن قرار دارد، داشته باشد و این درک چه در زمانی که مادر باردار است و چه زمانی که نوزادش به دنیا آماده، باید وجود داشته باشد.

1000 نی نی یک فروشگاه اینترنتی است که تمام فرآیندهای آن به صورت آنلاین بوده و خدماتش را از طریق اینترنت ارائه و پشتیبانی می کند. کسب و کار 1000 نی نی، به صورت تخصصی در زمینه فروش لباس های نوزادی، از بدو تولد تا 2 سالگی نوزاد فعالیت دارد. 1000 نی نی، کار خود را از اواخر سال 98 با 3 برند و تولید کننده ایرانی شروع کرده است اما امروزه از طریق همکاری با بیش از 20 برند داخلی و خارجی مختلف، طیف وسیعی از لباس ها را ارائه می دهد. تیم 1000 نی نی به دنبال رسیدن به 2 هدف اصلی می باشد :

  • تنوع بالای محصولات با کیفیت نوزادی
  • ارائه خدمات بازگشت کالای متمایز

برای خرید از فروشگاه 1000 نی نی می توانید به سایت آنها به آدرس 1000nini.com مراجعه کنید و یا با نصب اپلیکیشن اندروید 1000nini از طریق کافه بازار، به این فروشگاه دسترسی داشته باشید.

1000 روز ضمانت بازگشت کالا، طرحی خدماتی در فروشگاه 1000 نی نی است تا بتواند تجربه ای متفاوت از خدمات مشتریان را در بستر کسب و کارهای نوین ایران ارائه دهد. در این طرح 1000 روزه که از ابتدای بارداری تا 2 سالگی فرزند دلبندتان را شامل می شود، شما می تواند هر لباسی را که از فروشگاه آنلاین 1000 نی نی خریداری کرده اید، بر اساس شرایط بازگشت کالا، مرجوع کنید. ما سعی داریم تا با استفاده از این طرح، خیال مادران را از نظر دغدغه خرید پوشاک و البسه نوزادشان تا حدود زیادی راحت کنیم.

رضایت مشتری خط قرمز تمامی فرآیندهای 1000 نی نی است. به همین دلیل، بازخوردهای مثبت و منفی که از مشتریان دریافت می شود، در حساسیت انتخاب و ادامه همکاری با تامین کنندگان کالاها نقش به سزایی دارد. 1000 نی نی، ادعایی نسبت به کامل بودن و بهترین بودن ندارد، اما همواره سعی دارد در این مسیر خود را بهبود داده و رو به جلو حرکت کند.

پسندها (3)

نظرات (0)