نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

حس خوب افزایش فالوور را با فالوور پرو تجربه کنید

1400/2/11 16:00
472 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

حس خوب افزایش فالوور را با فالوور پرو تجربه کنید

هر کسب و کاری برای رونق بخشیدن به فعالیت خود و جذب مشتری نیاز به معرفی دارد. بهترین راه برای شناساندن خود به دیگران استفاده از تبلیغات است که به شکل‌های مختلفی می‌تواند انجام گیرد. اخیراً با رشد علم و تکنولوژی، فناوری را به آسانی در دسترس قرار داده و ظهور نسل جدید گوشی‌های هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت و عضویت در شبکه‌های اجتماعی این امکان را فراهم آورده است که میلیون‌ها نفر در اقصی نقاط جهان را به‌هم ارتباط دهد. در این میان شبکه اجتماعی اینستاگرام با قابلیت‌های منحصربفرد در سال‌های اخیر توانسته است مشتاقان فراوانی را به خود اخصاص دهد که فقط در ایران حدود 30 میلیون کاربر عضو این شبکه شده‌اند. هر صفحه‌ای (پیج) برای موفقیت در کسب و کار در شبکه اجتماعی اینستاگرام باید فالوورها و دنبال کنندگان زیادی را داشته باشد که یکی از راه‌های افزایش دنبال‌کننده، خرید فالوور اینستاگرام است. هر چقدر تعداد فالوورهای یک صفحه (پیج) تبلیغاتی بیشتر باشد، رغبت به دنبال کردن آن صفحه (پیج) برای سایر کاربران نیز بوجود می‌آید و با بالا رفتن تعداد مشاهدات و لایک‌های محتوای صفحه کاربری، کسب و کار نیز رونق بیشتری به خود خواهد گرفت. در ابتدای کار پس از کیفیت سازی صفحه و سپس با خرید فالوور اینستاگرام، تعداد کاربران دنبال کننده نیز بیشتر خواهد شد.

بسیاری از کابران دنبال‌کننده، در بررسی موارد لایک شده محتواها، عکس و فیلم‌های بارگذاری شده برایشان مهم است که لایک‌ها توسط صفحه‌های واقعی صورت گرفته باشد. لذا با خرید فالوور ایرانی این تصور در سایر مخاطبین نیز پدید خواهد آمد که مطالب ارائه شده می‌تواند قابل اعتماد باشد. با صرف هزینه‌های اندک می‌توان خرید فالوور ارزان را از سایت فالوور پرو امتحان و تجربه کرد. در این نوشتار ضمن بیان اثرات مثبت تبلیغات از طریق صفحه‌های اینستاگرام، راه‌کارهای افزایش تعداد فالوور را ارائه خواهیم داد.

تبلیغات در فضای مجازی با خرید فالوور اینستاگرام

اینستاگرام به‌عنوان یکی از شبکه‌های پرکاربرد در سراسر جهان با نزدیک به یک میلیارد نفر کاربر به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های تبلیغاتی تبدیل شده است. همه روزه افراد زیادی با راه‌اندازی کسب و کار تازه، با شناخت از اینستاگرام و قابلیت‌های معرفی و تیلبغاتی، در آن عضو شده و با خرید فالوور اینستاگرام دنبال کننده‌های زیادی را همراه خود ساخته تا با ارائه خدمات متنوع کاری در قالب بارگذاری عکس و ویدئوهای متنوع نسبت به ایجاد رغبت در فالوورها و فروش بیشتر اقدام می‌نمایند.

یکی از مزیت‌های داشتن فالور بیشتر، ایجاد کمپین‌ها و جشنواره‌ها در طول سال به‌مناسبت‌های مختلف می‌باشد که کاربر صفحه (پیج) با ارائه تخفیف‌های ویژه، محصول خود را در معرض دید بیشتری قرار می‌دهد و چون می‌بایست سودآوری مناسبی داشته باشد، خرید فالوور ارزان را اولویت خود قرار می‌دهد که با مراجعه به سایت فالوور پرو از امکانات آن می‌تواند بهره ببرد.

هزینه برای تبلیغات مخصوصاً برای کسانی که کسب و کار تازه‌ای راه انداختند بسیار مهم و حیاتی است و پرداخت هزینه از طریق شبکه اصلی اینستاگرام برای ایرانیان بسیار سرسام‌آور خواهد بود. لذا در ایران یکی از راه‌ها، تبلیغات ار طریق افراد شاخص می‌باشد و چون برای این این‌کار هنوز تعرفه‌ای تدوین و نصب نشده است، صفحات کاربری با تعداد فالوورهای بالا نیز هزینه‌های متعددی را پیشنهاد می‌دهند که در این‌صورت خرید فالوور ارزان در صرفه‌جویی هزینه تبلیغات تأثیرگذار خواهد بود.

تبلیغات در فضای مجازی با خرید فالوور اینستاگرام

البته گلد فالوورهایی نیز برای تعدادی صفحه (پیج) با دسته بندی‌های متفاوت وجود دارند که با تعیین تعرفه‌های خاص تبلیغاتی اقدام به معرفی سایر صفحات می‌نمایند که با مراجعه به سایت فالوور پرو علاوه بر خرید فالوور اینستاگرام، از این بسته‌های تبلیغاتی نیز می‌توان استفاده کرد.

مزیت‌های خرید فالوور اینستاگرام

بلاشک با وارد شدن به فروشگاه یا مغازه‌ای و مشاهده تعداد مشتریان آن، اعتماد ما نسبت به آن فروشگاه و اجناس موجود در آن هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت و خدمات ارائه شده بیشتر شده و ما را هم به خرید مجاب می‌کند. اگر صفحات (پیج‌های) اینستاگرامی یک فروشگاه فرض شود، سایر کاربران با دیدن محتوای صفحه و تعداد فالوورها (دنبال کننده) در اعتماد و دنبال کردن آن خیال راحت‌ و آسوده‌تری خواهند داشت. از آنجائی که صفحات اینستاگرامی یک فروشگاه در فضای مجازی است، طبعاً مدیریت آن باید به گونه‌ای انجام شود که بیننده مثل یک فروشگاه واقعی در فضای حقیقی و بازار به آن اعتماد داشته باشد و داشتن فالوور تعداد بالا یکی از راه‌های حصول به این نتیجه است که خرید فالوور اینستاگرام از سایت فالوور پرو راه حل مناسبی برای افزایش تعداد فالوورها می‌باشد.

در محیط‌های فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرام، به‌علت آنکه چهره واقعی پشت پرده کاربرها را نمی‌توان تشخیص داد، با اعمال ترفندهای مختلف صفحات و پیج‌های غیرواقعی و در اصطلاح فیک نیز ساخته شده‌اند که در خرید فالوور اینستاگرام باید خیلی دقت کرد که خرید حتما" باید از سایت‌ها و یا اشخاص معتبر و قابل اعتماد صورت بگیرد تا هزینه‌ای که بابت آن پرداخت می‌شود بازدهی داشته و هدر نرود. همچنین شناسایی فالوورها و لایک‌های فیک از طریق اینستاگرام، احتمال مسدود شدن صفحه را نیز به‌همراه خواهد داشت که سایت فالوور پرو این امکان و اعتماد را فراهم آورده است که متقاضی در خرید فالوور اینستاگرام اطمینان داشته و فالورهای واقعی به دنبال کننده‌هایش اضافه نماید.

افزایش لایک با خرید فالوور اینستاگرام

یکی از موضوعاتی که باید در نظر گرفت برابری تقریبی تعداد فالوورها با لایک‌های صورت گرفته برای عکس‌ها و یا ویدئوهای بارگذاری شده است. زیرا اگر این دو همسانی نداشته باشند احتمال سلب اعتماد از پیج از سوی بازدید کننده‌ها وجود خواهد داشت. زیرا این احتمال را می‌دهند که فالوورها غیر واقعی یا فیک هستند و با بروز عدم اعتماد و اطمینان، کسب و کار مورد تبلیغ و خود صفحه از رونق خواهد افتاد. البته محتوا و کیفیت و خاص بودن عکس‌ها و ویدئوها نیز در نظر کاربران اهمیت داشته و در لایک آنان تأثیرگذار است. امکان خرید لایک واقعی توسط کاربران واقعی و خرید فالور اینستاگرام از سایت فالوور پرو این مشکل را برای صاحبان صفحات حل کرده است.

وقتی عکس یا ویدئویی بارگذاری شد، در کمترین زمان حدود 20 تا 30 درصد فالوورها نیاز است که لایک داشته باشد. لذا برای رسیدن به این آمار و جلب توجه سایر کاربران، در کنار خرید فالوور اینستاگرام، از خرید لایک واقعی هم نباید غافل شد.

روند خرید فالوور اینستاگرام در افزایش تعداد دنبال کننده‌ها رغبت و محبوبیت خاصی ایجاد کرده است. جذب فالوور واقعی و فعال ضمن اینکه کسب اعتماد سایر کاربران می‌شود بلکه بسیاری از فالوورها را نیز به مشتری تبدیل خواهد کرد. زیرا ماندگاری بالا در یک صفحه یا پیج باکیفیت و دارای محتوای مناسب و مورد نیاز روزمره زندگی خانواده‌ها و اشخاص، به مرور زمان استفاده از محصولات ارائه شده به نیاز تبدیل شده و متقاضی با دیدن فالوور بالای صفحه، برای خرید ترغیب خواهد شد و این راه بازاریابی، جایگزین مناسبی برای زحمات فیزیکی با مشکلات فراوان جهت ارائه و معرفی محصول در دید عموم است که احتمال تبدیل شدن بیننده به مشتری از طریق فیزیکی و واقعی چه بسا مدت‌ها زمان ببرد.

افزایش لایک با خرید فالوور اینستاگرام

مزیت خرید فالوور اینستاگرام از سایت‌ فالوور پرو این است که صفحه کاربری متقاضی در معرض دید صدها کاربر فعال اینستاگرام قرار گرفته و این افراد با اختیار کامل خود نسبت به دنبال و لایک کردن اقدام می‌کنند و اگر محتوای صفحه کیفیت مناسبی داشته باشد به فالوورهای همیشگی تبدیل شده و اعتمادسازی برای کاربران جدید هم بوجود خواهد آورد. همچنین اینستاگرام این قابلیت را نیز دارد که در صورتی‌که صفحه‌ای با دنبال کننده‌های واقعی فعالیت می‌کند را بصورت خودکار در صفحه‌ی عمومی خود در معرض دید هزاران کاربر دیگر قرار می‌دهد و این نیز فرصت مناسب دیگری برای بیشتر دیده شدن می‌باشد.

از دیگر مزایای داشتن فالوور واقعی این است که وقتی تبادل پیج با پیج‌های مرتبط صورت بگیرد امکان رشد پیج را از حیث جذب فالوورهای جدید بسیار بالا برده و سایر کاربران را برای دنبال کردن صفحه مشتاق‌تر می‌نماید.

مجموعه بوجود آمده در سایت فالوور پرو به یکی از سایت‌های فروش فالوور واقعی با کمترین تبدیل شده است که خدمات اینستاگرامی برای رونق کسب و کار و امور تبلیغاتی را ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس  https://followerpro.ir مراجعه نمایید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

***asal******asal***
29 خرداد 00 20:14
سلام نی نی وبلاگ نمیدونم چی بگم اما ازت ممنونم تو کار بزرگی برام کردی تو باعث شدی من هنرم در نوشتن شعررو پیدا کنم الان یه کتاب شعر نوشتم چاپ نشده اما مهم اینه که هنرم رو پیدا کردم متشکرم