نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

دکتر برایان اعتماد کیست؟

1400/2/5 14:06
801 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

معرفی دکتر برایان اعتماد

دکتر برایان اعتماد در بیست و هفتمین روز فروردین در تهران چشم به جهان گشود، و در سن ده سالگی به همراه خانواده به کشور امریکا مهاجرت کرد. برایان تحصیلات متوسطه خود را در مدرسه ببلیهیلز گذراند و سپس مدرك دکترای وکالت خود را در یکی از بهترین دانشگاهای امریکا به نام نیویورک يونيورسيتى لاواسكول دریافت کرد. در طول اخذ مدرک دکتری به علت تلاش و پشتکار فراوان جزو دانشجویان برتر دانشگاه بود سپس از طرف دولت نیویورک به عنوان وکیل شهر انتخاب شد. پس از آن به پیشنهاد یکی از دوستانش به واشينگتن دى سى رفت و با سناتورهای انجا مشغول به کار شد. وی در كاليفرنيا به عنوان مشاور حقوقی استخدام شد، سپس به سنگاپور رفت و به پیشنهاد وزیر خارجه آنجا مشغول مشاوره دادن به دیپلماتها و سیاستمداران شد و بازارهای بین المللی را به عهده گرفت. دکتر بریان اعتماد مالک و بنیانگذار کمپانى تملیک است که جزو برترین کمپانی هاى خاورمیانه شناخته شده است، این کمپانی مورد توجه بسیاری از مجلات و نشریات مطرح دنيا و خاور میانه قرار گرفته است. نشریه خلیج تایمز که جزو برترین نشریات خاورمیانه است عکس این نابغه را چهار بار متوالی طی دو ماه بر روی مجله خود به چاپ رسانده است و لقب بهترین استاد و لیدر در زمینه سرمایه گذاری را به ایشان ارائه کرده است. همچنین این نشریه ارزش کمپانی تملیک را چندین مولتی میلیارد دلار تخمین زد. مجله فوربز که یکی از مشهورترین مجله ی اقتصادی جهان و امریکا به شمار می آید طی چندین مراسم جوایز متعددى به جناب دکتر برایان اعتماد اهدا کرد . همچنین این مجله اقتصادی کمپانی تملیک را جزو برترین کمپانیهای خاورمیانه و به عنوان یک شرکت موفق کسب و کار معرفی و لقب نابغه در دنیای بیزنس را به دکتر اعتماد اهدا کرده است
برايان اعتماد عناوين مختلفى از سوى نشريه هاى مختلف دريافت كرده است، از جمله ى آن ها :

نابغه ى دنياى بيزينس از آژانس خبرى بلومبرگ

بهترين ليدر و راهنما از مجله ى خليج تايمز

مردى براى تمام فصول از خليج تايمز

نابغه ى املاك و بيزينس در دو سال ٢٠١٧ و ٢٠١٩

از سمت نشریه Property times که در زمینه ملک و املاک فعالت می کند نیز لقب نابغه کسب و کار املاك و مستغلات در خاورميانه را طی سال ۲۰۱۷، ۲۰۱۹، ۲۰۲۰، ۲۰۲۱ به جناب دکتر اعتماد اختصاص داد.

دکتر برایان اعتماد موفق شد عنوان بهترین مدیر عامل سال در مجمع اقتصادی امارات و هند را کسب کند. در این همایش که بین کشورهای امارات و هند برگزار شد به جناب دکتر اعتماد تندیس و نشان برترین و منتخب ترین لیدر و مدیر خاورمیانه اهدا شد. همچنين شبكه cnbc بهترين و برترين شبكه خاورميانه مصاحبه هاى متعددى با دكتر برايان اعتماد با تمركز بر رشد و پيشرفت اقتصاد بورس و املاك خاورميانه داشت.

رسانه ی مطرح بلومبرگ هم ایشان را به عنوان یک نابغه در بیزنس و سرمایه گذاری معرفی کرده است.

در سال ۱۳۹۶ در پی اتفاق زلزله که به استان های غربی کشورمان خسارات زیادی وارد شد دکتر اعتماد کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به هموطنان خود ارسال کرد. در سال ۱۳۹۸ که در شهرهای گلستان، فارس، مازندران و لرستان که در بهران سیل آسیب و خرابی های زیادی به جا ماند، دکتر برایان جزو معدود افراد خارج از کشور بود که کمک های بسیار زیادی به هموطنان خود کرد.

تاسیس و ساخت چندین مسجد، بیمارستان و مدرسه و خوابگاه از دیگر اقدامات نو دوستانه دکتر برایان اعتماد است و او همچنين سه روستا در هند ساخته است.

برايان اعتماد ٧٠ درصد از درآمدش را صرف امور خيريه مى كند و سرپرستى ١٢٠٠٠ يتيم را به عهده دارد.

در حال حاضر کمپانی تملیک دکتر برایان در هفت منطقه اندیجان، لس انجلس، میامی، لیسفان، لندن، پاریس و سندیگو در حال انجام پروژهایی از جمله برج سازی و هتل سازی می باشد.

با آرزوى سلامتى و پيروزى براى اين نابغه

دکتر برایان اعتماد

دکتر برایان اعتماد

دکتر برایان اعتماد

منبع : www.40-20.ir

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)