نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

پنج ویژگی اصلی کفش اسکیت بچگانه خوب

1399/12/26 12:54
3,069 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

پنج ویژگی اصلی کفش اسکیت بچگانه خوب

والدین همیشه در هنگام خرید اسکیت بچگانه وسواس دارند و نگران این هستند که به پای فرزندانشان صدمه ای وارد نشود یا در آینده فرزندانشان دچار عارضه های جانبی مانند پاپرانتزی نشوند. همچنین دنبال اسکیتی هستند تا ضمن استاندارد بودن دارای زیبایی ظاهری نیز باشد تا کودکان از پوشیدن آن لذت ببرند و برای پوشیدن کفش اسکیت ذوق داشته باشند.

ما در این مقاله قصد داریم نکات اصلی در هنگام خرید اسکیت بچگانه را در این مقاله بررسی کنیم تا شما بتوانید انتخابی درست و اصولی داشته باشید.

پنج ویژگی مهم اسکیت بچگانه

در صورتی که به سلامت پای فرزنداتان اهمیت می دهید حتما در هنگام خرید اسکیت بچه گانه به نکات زیر توجه کنید تا با یک انتخاب درست، علاقه فرزندتان به اسکیت سواری را افزایش دهید. در زیر این 5 نکته اصلی بیان شده است.

1. حتما از برندهای اصلی خرید کنید :

مهم ترین نکته در هنگام خرید اسکیت تهیه این محصول از برندهای جهانی و نام آشنا است. لطفا تا جایی که می توانید از خرید برندهای متفرقه پرهیز کنید. برندهای اصلی تولید کننده اسکیت در دنیا برندهای رکسا، رولربلید، روسز، فیلا و کی 2 هستند که حدود 50-60 سال است به صورت حرفه ای به تولید کفش اسکیت براساس استانداردهای جهانی می پردازند و در هنگام طراحی محصول تمام نکات فنی را جهت تولید محصول با کیفیت به خصوص برای کودکان که سلامت آن ها از اهمیت فراوانی برخوردار است انجام می دهند. البته بازار ایران پر از برندهای چینی رنگارنگ است که در خیلی از مدل های آن ها اصول ایمنی و حرفه ای طراحی رعایت نشده است و صرفا با داشتن طرح ها جذاب برای جذب کودکان طراحی شده است. در صورتی که قصد تهیه برندهای چینی را دارید برند فلاینگ ایگل از کیفیت بهتری نسبت به بقیه برخوردار است و استانداردهای چین را پاس کرده است.

2. حتما اسکیت رویه هارد تهیه کنید :

اسکیت های بچه گانه در دو مدل رویه هارد و رویه سافت تولید می شوند. اسکیت های رویه سافت دارای جنس رویه نرم و کتانی مانند هستند که به مرور در اثر استفاده ظاهر خود را از دست می دهند و پای بچه بخصوص در کودکان سنگین وزن به دلیل خم شدن اسکیت، جابه جا می شود و احتمال پیچ خوردگی پا را افزایش می دهد. در بازار ایران بهترین مدل های رویه هارد شامل اسکیت رکسا مدل بیتل، رولربلید مدل fury، روسز مدل اورلاندو هستند که جز برندهای اصلی و معتبر بازار با بیش ترین سهم فروش می باشند. اسکیت های رویه هارد پای فرزند شما را محکم و ثابت نگه می دارد، به دلیل جنس رویه محکم از وارد آمدن ضربه به پا جلوگیری می کند و انجام حرکات و تکنیک های اسکیت را برای کودکان شما آسانتر می کند و باعث می شود سطح مهارتی فرزند شما سریع تر رشد کند.

3. اسکیت بچگانه با سایز متغیر تهیه کنید :

اسکیت های بچگانه معمولا با سایز متغیر یا قابل تنظیم ارائه می شوند. منظور از سایز قابل تغییر این است که در مدل های بچگانه اسکیت ها مثلا با سایز 26-30 ارائه می گردد که تا چند سال قابل استفاده است. اسکیت های قابل تنظیم معمولا دارای یک ضامن هستند که با چرخاندن آن می توانید سایز اسکیت را بزرگ یا کوچک کنید. در برندهای متفرقه معمولا تغییر سایز تا 2-3 سایز قابل انجام است و در اثر استفاده بعد از مدتی ممکن است ضامن تغییر سایز خراب شود یا بشکند. در حالی که در مدل های معتبر جهانی مثل اسکیت روکسا تغییر سایز تا 5 سایز قابل انجام است که باعث می شود تا چند سال به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید و همچنین ضامن تغییر سایز آن به گونه ای طراحی شده است تا بدون مشکل سال ها و به دفعات فراوان بتوانید تغییر سایز اسکیت را انجام دهید.

اسکیت بچگانه با سایز متغیر


 
4. جورابی اسکیت قابل شستشو و جداکردن باشد :

در برندهای معتبر تولید اسکیت معمولا جورابی اسکیت به صورت توری مش مانند طراحی می شود تا هم تنفس پا انجام شود و هم تعریق پا در اثر استفاده طولانی مدت از کفش اسکیت کاهش یابد. همچنین جورابی اسکیت های معتبر قابل جدا شدن است تا به راحتی بتوانید اقدام به شستشوی آن ها کنید و برای مراقبت از پای کودک تان حداکثر نکات بهداشتی را رعایت کنید.

جورابی اسکیت قابل شستشو و جداکردن


5. کلاه و لوازم باکیفیت :

برای مراقبت از سر، دست و پا فرزندانتان نیاز به کلاه و لوازم ایمنی دارید. برندهای معتبر اسکیت معمولا با پک کلاه و لوازم ایمنی باکیفیت ارائه می شوند. بیشتر مدل های اسکیت چینی و متفرقه در پک خود فاقد کلاه و لوازم می باشند یا کلاه و لوازم با کیفیت پایین دارند که مراقبت لازم را از کودک شما در برابر آسیب های وارده انجام نمی دهند. کفش های اسکیت رکسا، فیلا و روسز با ست کلاه و لوازم ایمنی باکیفیت ارائه می گردد.

کلاه و لوازم باکیفیت اسکیت


 

در صورتی که می خواهید خرید درست و صحیح داشته باشید حتما از برندهای اصلی اسکیت تهیه کنید و به رویه هارد بودن، داشتن سایز قابل تنظیم، جورابی قابل تعویض و داشتن پک کلاه و لوازم ایمنی به همراه خود محصول توجه کنید و حتما از فروشگاه های معتبر حضوری و آنلاین خرید کنید. فروشگاه اسکیت وان اسپورت یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی خرید اسکیت بچگانه در ایران است که اسکیت ها را با ضمانت و ارسال رایگان ارائه می کند و در صورت تمایل به خرید اینترنتی می توانید از این فروشگاه خرید نمایید. در صورتی که قصد خرید حضوری را دارید می توانید در تهران به میدان منیریه، پاساژ کاوه مراجعه کنید. در این پاساژ برندهای اصلی اسکیت توسط وارد کننده های دست اول این محصول به فروش می رسد و شما می توانید به صورت حضوری اقدام به تهیه این محصول نمایید.

پسندها (2)

نظرات (2)


26 اسفند 99 20:50
عالی نی نی وبلاگ عزیز💗💗💗💗ممنونم از شما که اینهمه مطلب میذارین و میذارین ما وبلاگ های زیبایی درست کنیم. بازم ازتون سپاسگزارم. 

26 اسفند 99 20:50
مطالبتون بسیار جالبه 💖