نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

جدیدترین قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت

1399/12/14 10:03
1,255 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

میدونیم که نخ های لیفت صورت معمولاً جنس متفاوتی دارن و از برندهای مختلفی هستن حالا سوال اینجاست که قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت چنده و اصلاً بر چه اساسی تعیین میشه؟

قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت (گران ترین ها)

نخ هایی که برای لیفت صورت استفاده میشه معمولاً قیمت متفاوتی داره اما بعضیاشون خیلی گرونه! مثلاٌ یکی از نخ های مرغوب و گرون قیمت برای لیفت صورت نخ لیفت COG مدل TYPE 3D است. حالا سوال اینجاست که چرا باید این نخ و البته نخ هایی مثل این گرون باشه؟ موضوع اینکه برای تعیین قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت یه سری ویژگی ها مطرحه که برند COG تونسته همشو رعایت کنه! مثلاً یکی از ویژگی های مهم اینه که بازیابی سریعی داره یعنی بعد از اجرا کاربر سریعاً متوجه تغییر میشه. اثر این نخ طولانی مدته و این موضوع باعث میشه که تکرار کمتر نیاز باشه و اثربخشی خیلی خوب میشه. استحکام کششی از مواردیه که روی قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت خیلی اثر میذاره. استحکام کششی این نخ بالاست و این موضوع باعث میشه تا بتونه اثرگذاری بهتری داشته باشد. اطلاعات لیفت با نخ https://armanelahie.com/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%ae-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/  در لینک قبل موجود میباشد. بافت نخ صاف و عبور بافت صاف، پوستی یک دست رو ایجاد میکنه بنابراین اینکه چنین برندهایی گرون هستن نباید جای تعجب داشته باشد. مثلاً میزان ورم و کبودی بعد از لیفت خیلی کمه و این موضوع هم روی قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت اثر میگذاره. هیچ زخمی هم ایجاد نمیکنه! بهتر از اینم میشه؟

جدیدترین قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت

قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت (قیمت متوسط)

PDO یکی از مارک های خوب در زمینه نخ لیفت صورت محصول میشه که از قیمت های بالا تا متوسط رو شامل شده. در واقع این برند نخ ها به صورتی هستند که زمان جذبشون بین 6 الی 8 ماهه که زمان نسبتاً خوبی محسوب میشه. جنسی که برای این برند استفاده میشه معمولاً پلی دی اکسانن هستش که خب در مدل ها و کیفیت های مختلف وجود داره و بخشی از هزینه رو به خودش اختصاص میده.

اطلاعات لیفت بینی https://armanelahie.com/%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C در لینک قبل موجود میباشد.

موضوع دیگه اینکه ساختار نخ های برند پی دی او خیلی ظریف هستن و بعضی از مدل ها که قیمت بالاتری دارن به خاطر همین ساختار ضعیفشونه.

این نخ ها توی پوست باعث میشه که گردش خون بیشتر بشه و کلاژن ایجاد بشه. در واقع کمک میکنه تا پوست خاصیت ارتجاعی داشته باشد و این موضوع به جوانسازی کمک زیادی میکنه. از اونجایی که برند پی دی او در چندین زیر مجموعه تولید میشه تفاوت قیمتی که احساس میشه بر اساس هر نوع مخصوص هستش. به طور کلی نخ های مونو تو لیست نخ های صاف و بدون خار هستند و قیمت نسبتاً ارزونتری به نسبت سایر مدل های این برند دارن چون نمیتونن اونطور که باید لیفت انجام بده اما باعث سفت شدن پوست میشن و از نظر هزینه در رنج متوسط قرار گرفتن.

نخ های پیچ دار از این برند نتایج لیفت رو خیلی تقویت میکنه و شامل یه سری سوزن هایی که به هم بافته شده و می تونه گزینه خوبی برای افزایش حجم صورت باشد. کسایی که صورت V شکل دوست دارن این مدل رو انتخاب می کنن. برای بررسی قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت معمولاً نوع نخ خیلی مهمه مثلاً مدل پیچ دار گرونتر از مونو هستش.

نخ های کاگ یا خاردار هم که نوع دیگه ای و یه سری قلاب داره و به طور کلی می تونه برای چین و چروک گزینه خوبی باشه و کشیدگی پوست ایجاد کنه و چین و چروک ها رو از بین ببره که بین قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت در برند پی دی او، این گزینه گرونترینه.

قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت

عوامل تعیین کننده قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت

وقتی صحبت از بهترینهاست یعنی همه چیز در سطح ایده آل انتخاب شده. نخ لیفت از نظر سایز دسته بندی داره، بعضی از سازها گرونتر هستن چون ظرافت بیشتری دارن و استفاده از اونها تخصص بیشتری نیاز داره پس همین موضوع روی قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت اثر میذاره. بعضی از نخ ها دارای یه سری قلاب هستن یا مدل نخ جوریه که برای ایجاد کشش روی پوست میتونه عملکرد خوبی داشته باشه این مدل از نخ هام معمولاً قیمت بالایی دارن. اما بعضی از برندها هستن که چندان صورت رو لیفت نمیکنن اما اثر گذاری خوبی روی سفت شدن پوست دارن یا مثلاً جوری طراحی شدن که باعث میشه پوست در وضعیتی قرار بگیره که به نسبت قبل جوونتر باشه، قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت از این نوع معمولاً مناسب تره و همه این موارد باعث میشه که شما بتونین انتخاب خوبی داشت باشین. بالا کشیدن ابرو با نخ جزو روش های راحت زیبایی میباشد.

عوامل تعیین کننده قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت

کلام آخر: چه کنم سرم کلاه نره!

در بررسی قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت باید در ابتدا برندهارو خوب بشناسین تا مجبور به پرداخت هزینه زیاد برای برندهای ارزان قیمت نباشین، هرچی اطلاعاتتون بیشتر باشه میتونه اثربخشی بهتری داشته باشه. یادتون نره که جدیدترین قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت به صورت روزانه و گاهی دوره ای عوض میشه و نباید انتظار داشته باشین که همون قیمت چند ماه گذشته براتون در نظر گرفته بشه. یه موضوع مهم هم بهش دقت کنین که بعضی از برندها به خاطر شهرت زیادی که دارن معمولاً گرونتر هستن و نمیشه از این موضوع فرار کرد و بخشی از تجارت مربوط به برندهای مشهوره.

پسندها (2)

نظرات (1)

خاله ی مهربونخاله ی مهربون
22 اسفند 99 3:12
انتظار داشتم سایتی که جدول قیمت لیفت رو به صورت روزانه آپدیت کنه ببینم🙄