نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

بهترین زمان تعویض سرشیشه و شیشه‌ شیر چه زمانی است؟

1399/12/3 10:51
2,613 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

یکی از مهم ترین سوالاتی که عموما والدین با آن رو به رو می شوند، زمان درست تعویض سر شیشه و شیشه شیر است! اگر نمی توانید تشخیص دهید که چه زمانی بهترین زمان برای تعویض آن ها است، در این مقاله با ما همراه باشید تا به صورت کامل به معرفی و بررسی زمان دقیق تعویض سرشیشه و شیشه‌ شیر بپردازیم و اطلاعات کامل تری را در این خصوص کسب کنید.

بهترین زمان تعویض سرشیشه و شیشه‌ شیر

زمان تعویض سر شیشه چه زمانی است و چطور می توانیم آن را تشخیص دهیم؟

زمان درست تعویض سر شیشه ها عموما به دلایل متنوعی بستگی دارد، یکی از آن ها ساییدگی و پارگی است که والدین عزیز باید هر 2 الی 3 ماه به آن توجه ویژه ای داشته باشند. از دیگر موارد مهمی که باید به آن ها اشاره شود، می توان به موارد زیر توجه نمود : (در صورتی که با موارد زیر رو به رو بودید نیاز است در اولین فرصت نسبت به تعویض شیشه شیر قدیمی خود اقدام کنید)

1. جریان تند و زیاد شیر

یکی از اصلی ترین دلایل تعویض سر شیشه، جریان تند و زیاد شیر و سایر مایعات دیگر است. سر شیشه شیر ها وظیفه دارند که مایعات درونی خود را به صورت پیوسته و آرام و آرام به خارج منتقل کنند که این فرایند به صورت قطره قطره انجام می شود اما اگر مشاهده کردید که جریان بیرون ریختن شیر و یا سایر مایعات دیگر به صورت جریان تند و زیاد است، بهتر است نسبت به تعویض سر شیشه اقدام کنید.

2. تغییر رنگ و یا کدر شدن سر شیشه

از دیگر نشانه های تغییر سر شیشه شیر، کدر و یا مات شدن آن است. این موضوع نشان دهنده این است که سر شیشه های شما در حال خرابی بوده و می توانید جایگزین مناسبی برای آن پیدا کنید.

3. عدم برگشت به جایگاه اول

اگر نوک سر شیشه را گرفته و فشار می دهید و سپس ول می کنید، چنانچه به حالت اولیه خود باز نگردد این موضوع نشان دهنده این است که سر شیشه شما در حال خراب شدن است و باید سریعا نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

زمان تعویض سر شیشه چه زمانی است؟

4. چسبندگی یا باد کردن

اگر بر روی سر شیشه خود احساس چسبندگی یا باد کردن، کردید نیاز است به سرعت آن را تعویض کنید چراکه سر شیشه شما دیگر قابل استفاده نیست.

5. وجود ترک یا پارگی

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند بر روی سلامت کودک شما تاثیر بگذارد، استفاده از سر شیشه های ترک خورده و یا پاره است! چراکه در این صورت شیر با فشار زیادی به حلق کودک وارد می شود و می تواند باعث خفگی او شود. در این خصوص بهتر است حتما به ترک یا پارگی روی سطح سر شیشه توجه کنید.

اجزای شیشه شیر

بررسی زمان تعویض شیشه ‌شیر

پس از سر شیشه حال به شیشه شیر ها می رسیم! شیشه شیر ها یکی از مهم ترین و پرمصرف ترین وسایل در زمینه سیسمونی نوزاد و کودک به شمار می رود که بررسی زمان تعویض آن ها می تواند به سلامت کودک شما وابسته باشد. موارد زیر به شما کمک می کند تا بتوانید درک درستی از مان تعویض شیشه شیر ها داشته باشید :

  • ترک شیشه شیر
  • لب پریدگی شیشه شیر
  • شکستگی شیشه شیر
  • خش خوردگی یا فرسودگی شیشه شیرهای پلاستیکی

آشنایی با یکی از محبوب ترین برند های تولید شیشه شیر در جهان

تا به امروز شیشه شیر های بسیار وسیع و متعددی در سراسر جهان تولید شده اند که هر کدام از آن ها دارای مزایا و ویژگی های خاص خود است که استفاده از آن را برای والدین خاص و منحصر به فرد می سازد. از این رو انتخاب و خرید شیشه شیر به عنوان یکی از مهم ترین و پرمصرف ترین محصولات سیسمونی کودک این حس را به والدین منتقل می کند تا بتوانند ارزش و اعتبار بیشتری را در هنگام خرید به شیشه شیر ها اختصاص دهند.

برند اونت یکی از برندهای منحصر به فرد در زمینه تولید انواع محصولات کودک و نوزاد است که شیشه شیر های آن از ویژگی های بسیار مناسبی برخودار هستند که می توانید از آن ها به جهت افزایش میزان سلامت کودک خود استفاده کنید.

شیشه شیر اونت مناسب برای کودکان ویژگی های خاص و منحصر به فردی را به همراه دارد! به عنوان مثال از مهم ترین ویژگی این نوع از شیشه شیر ها می توان به قابلیت ضد نفخ آن ها اشاره نمود، این قابلیت این امکان را به شیشه شیر شما می دهد تا بتواند تنها شیر خالص را به بدن نوزاد منتقل کند.

خالص به این معنا است که دیگر خبری از ورود هوا نیست! همان طور که می دانید ورود هوا به شیشه شیر ها متاسفانه می تواند مشکلات گوارشی شدیدی را برای نوزاد و یا کودکتان به همراه داشته باشد که شیشه شیر های برند اونت این موضوع را به خوبی رفع نموده اند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)