نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

خلاصی از گودی زیر چشم با روش تزریق فیلر !

1399/11/12 20:56
843 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

گودی، کبودی و چروک زیر چشم یکی از مشکلاتی است که برخی افراد با آن مواجه هستند. تزریق فیلر زیر چشم با رفع مشکلات زیر چشم منجر به زیبایی ناحیه اطراف چشم شده و پوستی لطیف و بدون چین و چروک را برای شما به همراه دارد.

تزریق فیلر زیر چشم

تیرگی و کبودی زیر چشم همواره در معرض دید قرار دارد، لذا در کاهش اعتماد به نفس و زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد. تزریق فیلر زیر چشم به عنوان روشی غیر تهاجمی و بدون عوارض به رفع این مشکل در مدت زمان کوتاه منجر می شود. این موضوع که برخی افراد دارای گودی زیر چشم بوده و یا پای چشم آنها تیره رنگ است، به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل مهم گودی زیر چشم، داشتن پوستی نازک و بدون لایه های چربی در زیر آن است. این موضوع باعث گود رفتن زیر چشم، چروک شدن پوست اطراف چشم، مشخص بودن رگ ها و بافت های خونی در پای چشم، تیرگی و در کل ظاهر نازیبا می شود. انواع کرم های دور چشم و سایر روش های درمانی هر کدام دارای عوارض بوده و نتیجه کامل ندارند. تزریق فیلر زیر چشم به عنوان روشی موثر و کارآمد در رفع مشکلات پای چشم مورد توجه افراد زیادی قرار دارد. برای انجام تزریق فیلر زیر چشم آرمان الهیه کلینیک لینک قبل را کلیک کنید.

هزینه تزریق فیلر زیر چشم

هزینه تزریق فیلر زیر چشم

هزینه تزریق فیلر زیر چشم به عوامل متعددی بستگی دارد. فیلر ماده پر کننده ای است که امکان تزریق به صورت لایه های نازک در زیر پوست را دارد. بهترین و مناسب ترین فیلر اسید هیالورونیک است. این ماده در برندها و کیفیت های مختلفی تولید و عرضه می شود. یکی از موارد مهم در هزینه فیلر نوع برند بکار رفته است. برخی انواع برندهای معروف فیلر شامل Belotero ،Restylane و Aliaxin است. فیلر نقش پر کننده و لایه چربی در زیر پوست را بر عهده دارد. هر اندازه کیفیت فیلر بهتر باشد و با مهارت بیشتری در زیر پوست تزریق شود اثرات بهتری بر جای می گذارد. در کنار این موارد، میزان ماده مورد استفاده، شرایط فرد، تخصص و مهارت پزشک از دیگر موارد تاثیر گذار در هزینه تزریق فیلر زیر چشم است. هزینه تزریق فیلر زیر چشم کلینیک آرمان الهیه در لینک قبل گفته شده است.

تزریق فیلر زیر چشم چیست

تزریق فیلر زیر چشم چیست

تزریق فیلر زیر چشم به معنی تزریق ماده پر کننده به نام فیلر در زیر پوست چشم است. این ماده از جنس قند طبیعی که در بافت پوست و غضروف وجود دارد ساخته شده لذا سازگاری کامل با سیستم بدن انسان دارد. از طرفی تزریق این ماده در زیر پوست منجر به عوارض نمی گردد. میزان ماندگاری تزریق فیلر بسته به نوع ماده فیلر و شرایط فرد متفاوت است ولی متوسط ماندگاری ۸ تا ۱۲ ماه را می توان در نظر داشت. در برخی موارد فیلر تزریق شده تا یک سال و نیم ماندگاری دارد و فرد نیازی به تجدید آن ندارد. مدت زمان هر جلسه درمانی حدود ۳۰ دقیقه زمان می برد. اگر چه تزریق آمپول حاوی فیلر در زیر چشم درد ندارد ولی می توان در صورت نیاز و درخواست فرد از مواد بی حسی موضعی استفاده نمود. پس از مشخص نمودن محل تزریق، توسط سوزن تزریق مواد پر کننده به آرامی در زیر پوست جای می گیرند. معمولا بسته به شرایط ما بین سه تا پنج تزریق صورت می گیرد. پس از اتمام تزریق به ملایمت مواد پر کننده در زیر چشم پخش می شود. پس از اتمام جلسه درمانی توصیه می شود حداقل یک روز از انجام فعالیت های بدنی شدید که منجر به افزایش جریان خون و تعریق می شود خودداری کنید. همچنین برای کاهش درد و کبودی زیر چشم از کمپرس آب و یخ استفاده کنید. از جمله عوارض ناچیز تزریق فیلر زیر چشم می توان به درد، تورم، کبودی و خون مردگی اشاره نمود که با انواع داروهای مسکن می توان درد را کاهش داد. اغلب عوارض ذکر شده تا یک هفته پس از تزریق از بین می روند. قبل از تزریق فیلر حداقل به مدت سه هفته از مصرف داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپرین خودداری کنید. برای انجام فیلر بینی همچنین دریافت اطلاعات کامل درباره قیمت فیلر بینی https://armanelahie.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C/  لینک قبل را کلیک کنید.

لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ روشی برای بالا کشیدن ابرو است. در این روش افرادی که دارای ابروهای افتاده و صاف هستند، این امکان را دارند که ابروهای خود را بالا برده و ظاهری جذاب و زیبا به صورت خود بدهند. لیفت ابرو با نخ نیاز به بی حسی موضعی داشته و با رفع چین و چروک های پیشانی و اطراف چشم به کشیدگی و زیبایی ابروها کمک می کند. این روش همانند تزریق فیلر زیر چشم یک عمل زیبایی بوده و به همراه یکدیگر تکمیل کننده زیبایی خیره کننده در ناحیه چشم و ابرو هستند. در این روش نخ های لیفت توسط سوزن های بسیار ریزی وارد پوست شده و از محل دیگری از پوست بیرون آورده می شوند. عبور نخ از این ناحیه منجر به رفع چین و چروک و کشیدگی پوست می شود. پس از اتمام لیفت می توان به فعالیت های روزمره ادامه داد. محل تزریق سوزن ها ممکن است دچار قرمزی و تورم شود که در مدت چند روز به کلی محو می شود. اغلب افراد پس از یک هفته کاملا به حالت عادی بر می گردند. کاربرد دیگر لیفت ابرو با نخ متقارن سازی ابروها است. برخی افراد از دوران کودکی دارای ابروهای نامتقارن هستند. با این روش می توان علاوه بر بالا کشیدن ابروها، تقارن آنها را بهبود بخشید. افرادی که اقدام به لیفت ابرو با نخ می کنند، با توجه داشته باشند که به مدت حداقل یک هفته پس از لیفت، از دست زدن و مالش دادن پیشانی خودداری کنند. همچنین یک روز پس از جلسه درمانی می توان استحمام نمود. در صورت داشتن درد از انواع مسکن استفاده نمائید. برای تزریق فیلر زیر چشم و لیفت ابرو با نخ با مشاوران تماس بگیرید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)