نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

جعبه گل یا سبد گل؟! انتخاب شما در گلفروشی آنلاین VIP Shop کدام است؟

1399/10/24 16:47
838 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

گلفروشی آنلاین VIP Shop

انتخاب جعبه گل و یا سبد گل به خود شما و بودجه ای که در نظر گرفته اید بستگی دارد. در واقع در گذشته بیشتر افراد از جعبه گل در مناسبت های مختلف استفاده می کردند، در حالیکه امروزه سبد گل بیشتر مورد استقبال افراد قرار گرفته است و از زیبایی خاصی برخوردار است.

به طور مثال برای مراسم خواستگاری، یک سبد گل زیبا می تواند حسابی نظر هر بیننده ای را به خودش جلب کند و در مقایسه با جعبه گل خاص تر و منحصربه فردتر است.

منتها اینکه گل را برای چه مناسبت و مراسمی می خواهید بسیار مهم است و می تواند در انتخاب بین سبد گل و یا جعبه گل به شما کمک کند. به همین منظور ما قصد داریم در رابطه با خرید و مقایسه سبد گل و جعبه گل VIP مطالب مختصر و مفیدی برای شما همراهان عزیز ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

جعبه گل

مزیتی که جعبه گل در مقایسه با سبد گل دارد این است که به دلیل جنس محکم جعبه، از گل‌ها بیشتر محافظت می‌شود وبه چون دارای اسفنج خیس است، از تبخیر آب اسفنج های جلوگیری میکند و رطوبت مورد نیاز گل را تامین می کند.

در خرید جعبه گل شما قدرت انتخاب بیشتری خواهید داشت تا گل های متنوع تری انتخاب نمایید. می توانید به راحتی ترکیبی زیبا و هارمونیک از گل های باب میل تان داشته باشید.

جعبه گل های شیک در رنگ های مختلف با نشان طلایی گلفروشی VIP تزئین شده است که روی هر جعبه گل قرار دارد. اگر ترجیح می دهید که حسابی طرف مقابلتان را سورپرایز کنید، جعبه گل یک گزینه عالی است.

در طراحی و دیزاین جعبه گل از انواع مختلف گل با رنگ های گوناگون استفاده میشود به عنوان مثال در جعبه گل هایی که برای عاشقانه ها شما طراحی شده است، از گل هایی با تم رنگی صورتی و قرمز استفاده میشود که بعضی از آنها با چیدمانی به شکل قلب همراه است. در جعبه گل های مناسب برای ابراز همدردی و عرض تسلیت از گل هایی با تم رنگی سفید و سبز استفاده میشود.

باکس گل vipshop.flowers

کاربری جعبه گل ها

جعبه گل ها علاوه بر شکیل تر بودن و زیبایی چشم نوازشان این قابلیت را دارند که گل ها با ساقه های بلند یا کوتاه در هر اندازه و تعدادی که می خواهید درونش قرار بگیرند. درون جعبه گل دلخواهتان می توانید کپسول های حاوی آب قرار دهید تا طراوت و تازگی گل ها را تا پایان عمر شان حفظ کند و موجب شود از زیبایی بصری گل ها در منزل تان بیشتر لذت ببرید.

اگر بخواهیم به طور اختصاصی به کاربری جعبه گل ها بپردازیم، پیش از هر چیزی باید بدانید که یکی از انوع گل های طبیعی تزئینی می باشند و آنقدر زیبایی منحصر به فردی دارند که بتوانند انتخاب شما برای هر مناسبت و مراسمی باشند. اما در حالت کلی یکی از انواع گل های تزئینی محسوب می شوند.

جعبه گل نسبت به محصولات دیگر بسیار شیک‌تر و زیبا تر بوده و همین امر باعث شده تا محصولاتی ویژه مانند جعبه گل و شکلات، جعبه گل خواستگاری، جعبه گل برای تولد، جعبه گل ترحیم، جعبه گل نامزدی، جعبه گل بله برون، جعبه گل با پول و ... توسط طراحان VIP Shop آماده و خدمت شما عزیزان ارائه گردد.

مزیتی که جعبه گل در مقایسه با سبد گل دارد این است که به دلیل جنس محکم جعبه، از گل‌ها بیشتر محافظت می‌شود وبه چون دارای اسفنج خیس است، از تبخیر آب اسفنج های جلوگیری میکند و رطوبت مورد نیاز گل را تامین می کند.

در خرید جعبه گل شما اختیار بیشتری خواهید داشت تا گل های متنوع تری انتخاب نمایید. می توانید به راحتی ترکیبی زیبا و هارمونیک از گل های باب میل تان داشته باشید.

جعبه گل رز

خرید سبد گل

همانطور که پیش تر گفته شد، گاهی اوقات برخی از مراسم ها به گونه ای است که سبد گل مناسبتر است و جذابیت بیشتری دارد. به طور مثال برای مراسم خواستگاری خرید سبد گل بهترین انتخاب است و دیگر کمتر کسی پیدا می شود که دسته گل برای چنین مراسمی خریداری کند.

در واقع گل هایی که در سبد قرار می گیرند بیشتر به چشم می آیند و نظرها را به خود جلب می کند و با اسپری براق کننده زیباتر شده و تا مدت ها زیبایی خود را حفظ می کند. از طرفی هم حسابی همسر آینده خود را غافلگیر می کنید و نظرش را به خودتان معطوف می کنید.

جالب است بدانید : خرید آنلاین سبد گل با برخورداری از مجموعه ای از سبدهای زیبا و خاص، خرید راحت و لذتبخش را برایتان فراهم می کند که می توانید بهترین و زیباترین سبد گل را اینترنتی خریداری کنید.

چگونه سبد گل و جعبه گل را آنلاین سفارش دهیم؟

برای سفارش آنلاین سبد گل و جعبه گل کافیست به گلفروشی اینترنتی VIP Shop سر بزنید و با گشت و گذار در وبسایت گلفروشی آنلاین VIP Shop، سبد گل و جعبه گل دلخواه خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید.

ارسال رایگان گل در تهران

یکی از ویژگی های بارز فروش آنلاین سبد گل و جعبه گل در گلفروشی وی آی پی شاپ، ارسال گل در تهران است! گل فروشی VIP Shop، جعبه گل و یا سبد گل سفارش داده شده را درب منزل به شما تحویل خواهند داد.

 شما می توانید به راحتی در منزل بنشینید و یا وقت آزاد در محیط کار پیدا کنید و با گشت و گذار در وبسایت www.vipshop.flowers سبد گل و جعبه گل مناسبی را خریداری کنید و بدون هیچ دغدغه ای آن را درب منزل تحویل بگیرید.

سبد گل خواستگاری VIPSHOP

مزیت های فروش انلاین سبد گل و جعبه گل

فروش انلاین گل بسیار مقرون به صرفه است و نیازی نیست برای خرید گل مسیر طولانی را در ترافیک بمانید! همچنین امکان مقایسه سبدهای گل با جعبه گل ها را را داشته و می توانید انواع سبد گل و جعبه گل را با هم مقایسه کنید و بهترین آن را سفارش دهید.

خرید انلاین گل راحتی در خرید را برایتان به ارمغان می آورد و می توانید در هر مناسبتی بدون هدر دادن وقت و انرژی تنها با مراجعه به لینک زیر سبد گل و یا جعبه گل دلخواه خود را دریافت کنید.

مزیتی که جعبه گل در مقایسه با سبد گل دارد این است که به دلیل جنس محکم جعبه، از گل‌ها بیشتر محافظت می‌شود وبه چون دارای اسفنج خیس است، از تبخیر آب اسفنج های جلوگیری میکند و رطوبت مورد نیاز گل را تامین می کند.

علاوه بر اسحتکام، جعبه گل نسبت به محصولات دیگر بسیار شیک‌تر و زیبا تر بوده و همین امر باعث شده تا محصولاتی ویژه مانند جعبه گل و شکلات، جعبه گل خواستگاری، جعبه گل برای تولد، جعبه گل ترحیم، جعبه گل نامزدی، جعبه گل بله برون، جعبه گل با پول و ... توسط طراحان گل VIP Shop آماده و خدمت شما عزیزان ارائه گردد.

سبد گل وی آی پی

پسندها (3)

نظرات (3)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
25 دی 99 15:15
عالی بود دستت دردنکنه
alireza
6 بهمن 99 18:35
ممنون بابت سایت خوبتون
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
14 بهمن 99 18:38
با افتخار دنبال شدید خیلی خوشحال میشم دنبال کنید