نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

با چاپ کردن تصویر دلخوهتان بر روی پرده، از شر طرح های آماده خلاص شوید!

1399/10/16 17:30
1,023 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

پرده های جدید و مدرن

جذابیت خانه و محل کار و ... به شدت به انتخاب پرده وابسته است. پرده را می توان یکی از مهم ترین فاکتورهای موجود در دکوراسیون منازل و انواع محیط ها دانست. هر محیطی برای خود یک فضای منحصر به فرد و خاصی را دارد و این پرده ها هستند که نقش چشمگیری در بهبود این فضا و زیبایی آن دارند. انواع و اقسام مدل های پرده در سالیان اخیر به بازار عرضه شده اند که هر یک جذابیت خاص خودشان را دارند.

در ادامه قصد داریم تا به بررسی مدل های محبوب پرده و همچنین نکات مهم در خرید پرده بپردازیم. در ادامه شما می توانید از روش هایی که به شما معرفی می کنیم تصویر دلخواهتان را با کیفیت بسیار بالا روی پرده ها در جنس های متنوع چاپ کنین!

پرده دیباشهر

پارچه مخمل چیست؟

پارچه مخمل یک نوع از پارچه های پرزی بافته شده است که در آن برش ها به صورت مساوی توزیع شده، و تراکم پرزهای کوتاه در پارچه مخمل، به آن احساس نرمی خاصی را می بخشند.

پارچه های مخمل توسط دستگاه های مخصوص بافندگی بافته می شوند. این دستگاه های بافندگی قادر به بافت دو ضخامت مختلف از مخمل به صورت همزمان هستند. سپس این دو قطعه بافته شده از یکدیگر جدا می شوند تا اثر پرز بر روی پارچه ایجاد و در نهایت پارچه بر روی رول های جداگانه جمع می شوند.

به دلیل پیچیدگی این فرآیند قبل از معرفی دستگاه های برقی صنعتی، هزینه مخمل گران قیمت بود و برای داشتن یک مخمل خوش ساخت و باکیفیت باید هزینه زیادی را متحمل می شد.

به علت وجود پرز بر روی پارچه مخمل، تمیز کردن آن دشوار و سخت است. اما به لطف پدیدار شدن روش های مدرن تمیز کردن،‌ این کار ساده تر از گذشته انجام می شد.

پارچه مخمل

پرده زبرا

یکی از مدرن ترین و البته زیباترین مدل های پرده، پرده های زبرا هستند. پرده های زبرا به دلیل ظاهر متفاوت و همچنین ظرافت خاص خود به سه شکل مختلف قابل استفاده هستند. پرده زبرا را می توان به صورت کامل جمع کرد و اجازه ورود نور خورشید به داخل محیط را به صورت کامل داد. می توان با تنظیم کردن ارتفاع آن، از نور خورشید به میزان دلخواه استفاده کرد. و در نهایت می توان آن ها را به شکل کامل باز کرد تا هیچگونه مزاحمتی از بابت ورود نور خورشید به داخل اتاق وجود نداشته باشد. از دلایل اصلی خرید پرده زبرا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظرافت خاص و جذاب
  • سهولت نصب
  • تنوع رنگ و مدل بالا
  • ظاهری زیبا و امروزی
  • قابلیت تنظیم در سه حالت مختلف

خرید پرده diba-shahr.ir

پرده هازان

پرده هازان یکی از پرده های باکیفیت و پرطرفدار در دنیای پرده به شمار می روند. پرده های هازان به دلیل الیاف ضخیمی که در تولید آن ها به کار می رود، از استحکام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. جنس هازان را در مدل های مختلف پرده نظیر پرده چاپی و پرده پانچی می توان استفاده کرد و از جذابیت بالای آن لذت کافی را برد. برای دوخت پرده هازان، بین 50 تا 70 درصد از الیاف طبیعی نظیر نخ و پنبه، و بقیه الیاف باقی مانده را از جنس الیاف های مصنوعی استفاده می کنند. از مزایای خرید پرده هازان می توان موارد زیر را نام برد:

  • دوام و ماندگاری بالا
  • تنوع بالا در طرح و رنگ
  • استحکام مناسب
  • ظاهری شیک و زیبا
  • قیمت مناسب تر نسبت به پرده های مخمل

پرده پانچی

پرده پانچی را می توان به عنوان یک جایگزین های شایسته برای مدل های ساده و مینیمال پرده به شمار آورد. پرده های پانچی به دلیل ظاهر متفاوت قسمت بالایی خود، توانسته اند به یکی از پرطرفدارترین مدل های پرده تبدیل شوند. دوخت پرده پانچی در نهایت سادگی انجام شده تا یک نمای دلنشین و زیبا را به پنجره ها و محیط ببخشند. پرده های پانچی به دلیل وجود حلقه های فلزی پانچ شده در قسمت بالایی خود، چنین نامی دارند. وجود همین حلقه های فلزی در قسمت بالای پرده پانچی موجب شده تا روند نصب پرده بسیار ساده شود. پرده پانچی به هیچ عنوان به یک محیط و یا اتاق خاصی محدود نمی شوند و می توان از آن ها در تمامی اتاق ها، نظیر اتاق پذیرایی، اتاق خواب و حتی آشپزخانه استفاده نمود. شاخصه های اصلی پرده پانچی عبارتند از:

  • نصب آسان
  • ظاهری منحصر به فرد
  • قابلیت شستشو بالا
  • وجود طرح و رنگ های گوناگون

خرید پرده پانچی

پرده چاپی

در حال حاضر محبوب ترین و رایج ترین مدل پرده، پرده های چاپی هستند. این پرده ها به دلیل عدم وجود محدودیت در انتخاب طرح و رنگ، توانسته اند خودشان را به عنوان یکی از محبوب ترین مدل های پرده معرفی کنند. با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه های چاپ باکیفیت، دوخت طرح ها مختلف بر روی پرده به صورت تار و پود کنار رفت و در حال حاضر هر طرحی را می توان به راحتی بر روی پرده پیاده سازی کرد. پرده های چاپی از نظر نوع جنس پارچه دارای تنوع زیادی هستند و همین عامل است که باعث ایجاد تفاوت در قیمت پرده های چاپی می شود. از جمله مهمترین مزایای خرید پرده چاپی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • عدم وجود محدودیت در انتخاب طرح و رنگ پرده
  • قابل استفاده در تمامی محیط ها
  • نصب ساده و آسان
  • قابلیت شستشو بالا
  • نمایی دلنشین و جذاب

راهنمای خرید پرده

هنگامی که به سراغ خرید پرده می رویم، قصد داریم تا بهترین و متناسب ترین محصول ممکن را تهیه کنیم. اگر بتوانیم یک خرید موفق و خوب را در این زمینه داشته باشیم، می توانیم از جذابیت بالا و روح تازه ای که پرده به محیط می بخشد نهایت لذت و استفاده را ببریم. اما وجود طرح ها، رنگ ها و مدل های گوناگون پرده موجب شده تا روند خرید آن گاهی اوقات موجب سردرگمی خریداران شود. به همین خاطر می خواهیم تا نکات خرید پرده را با یکدیگر بررسی کنیم. 

در خرید پرده به چه نکاتی باید توجه کرد؟

به طور کلی سه فاکتور تعیین کننده در روند خرید پرده وجود دارد که باعث به وجود آمدن یک خرید فراموش نشدنی و موفق می شوند. این سه فاکتور را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • مدل، طرح و رنگ پرده
  • ابعاد پرده
  • جنس پارچه بکار رفته در دوخت پرده

سعی کنید هنگام خرید پرده، نهایت وسواس و سخت گیری را در مورد انتخاب طرح و رنگ و مدل پرده به خرج دهید. همواره به سراغ طرح و رنگ هایی بروید که نهایت تناسب و هماهنگی را با وسایل و حال و هوای محیط دارند تا بتوانید یک دکوراسیون شیک و خیره کننده را رقم بزنید. برای بررسی ابعاد پرده سعی کنید تا عرض آن را معمولا 2 برابر عرض پنجره ای که می خواهید پرده را بر روی آن نصب کنید محاسبه کنید. ارتفاع پرده را متناسب با سلیقه خود کمی بیشتر بگیرید تا پرده بر روی زمین کشیده شده و حالتی لوکس را داشته باشد. جنس پرده ای که خریداری می کنید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سعی کنید تا متناسب با میزان نورگیری جنس پرده را انتخاب کنید تا خریدی خوب و عالی را تجربه کنید.

از کجا پرده خریداری کنیم؟

فروشگاه دیباشهر با بیش از 20 سال تجربه در زمینه فروش انواع پرده و منسوجات، توانسته به نامی معتبر و برجسته در این حوزه تبدیل شود. کیفیت مثال زدنی همراه با قیمت های مناسب باعث شده تا دیباشهر به یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی جهت خرید پرده تبدیل شده باشد. هچمنین این فروشگاه از سمت سازمان نماد اعتماد الکترونیک ایران به صورت رسمی تایید شده و تمامی فرآیند خرید شما به صورت اتوماتیک بررسی می شود و شما می توانید با آدرس www.diba-shahr.ir، انواع و اقسام مدل های پرده و پارچه رو مشاهده و تهیه کنید.

دیباشهر

پسندها (4)

نظرات (0)