نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

تفاوت کرم پودر، کوشن و پنکک چیست

1399/9/13 11:27
1,983 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که کوشن چیست و چه تفاوت‌هایی بین کرم پودر، کوشن و پنکک وجود دارد. همانطور که می‌دانید کرم پودر، کوشن و پنکک هر سه نوعی زیرساز آرایش صورت بوده که پوستی صاف و یکدست را به ارمغان می‌آورند. در ادامه متن قصد داریم به معرفی انواع زیرسازهای آرایشی و تفاوت آن‌ها بپردازیم.

همانطور که می‌دانید شناخته‌شده‌ترین پوشاننده صورت پیش از آرایش، کرم پودر بوده که برند‌های آرایشی بسیاری در زمینه تولید کرم پودر فعالیت می‌کنند. در واقع کرم پودر، پودری است که با پایه آب و روغن مخلوط شده، به شکل کرم درآمده و ظاهری مایع و کرمی دارد. کرم پودرهایی که با چربی یا روغن تولید شده‌اند، ماندگاری نسبتا بیش‌تری داشته و برای پوست‌های نرمال و خشک، مناسب‌تر هستند اما نوع دیگری از زیرساز صورت وجود دارد که معمولا پس از کرم پودر استفاده شده و پوست صورت را یکدست و صاف جلوه می‌دهد. استفاده از پنکک بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که پوست چربی دارند؛ چرا که پنکک با جذب چربی اضافی پوست و براقیت پوست، ظاهری مات و جذاب به پوست می‌دهد.

اما اخیرا محصول جدیدی به نام کوشن تولید شده که به پنکک مایع معروف است. در واقع کوشن پنککی است که دارای کرم پودر یا BB کرم و CC کرم می‌باشد. کوشن‌ها معمولا حاوی پرایمر، ویتامین، ضد آفتاب و مرطوب‌ کننده هستند که شما می‌توانید با استفاده از کوشن، آرایشی جذاب و حرفه‌ای داشته باشید. در ادامه متن به معرفی چند کرم پودر، پنکک و کوشن فوق‌العاده با کیفیت می‌پردازیم که این محصولات عبارت‌اند از :

  • کرم پودر پمپی لورال true match
  • کرم پودر جویل JOELLE
  • پنکک جویل JOELLE
  • کوشن خرسی مجیک میشا Magic Cushion
  • کوشن دوقلو خرس های کله فندقی We BARE BEARS

کرم پودر پمپی لورال ترومچ

کرم پودر پمپی لورال true match یکی از برترین محصولات تولیدی برند لورال بوده از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. کرم پودر لورال مدل ترو مچ دارای جلوه‌ای مات و جذاب بوده و همچنین از ماندگاری بسیاری برخوردار است که هب همین دلیل با تعریق صورت پاک نمی‌شود. کرم پودر پمپی لورال برای انواع پوست مناسب بوده و شما می‌توانید برای پوشش‌دهی لک و جوش‌هایتان از این کرم فوق‌العاده استفاده نمایید. کرم پودر ترو مچ اورال دارای رنگ‌بندی متنوع بوده که برای انواع رنگ پوست مناسب می‌باشد و شما می‌توانید رنگ دلخواه و متناسب با پوست خود را خریداری نمایید.

کرم پودر پمپی لورال ترومچ

کرم پودر جویل

کرم پودر جویل JOELLE حاوی عصاره چای سبز بوده که خاصیت آنتی اکسیدان، ضد حساسیت و ضد باکتری داشته و رادیکال‌های آزاد را حذف می‌کند. همچنین از جمله مزایای کرم پودر جویل می‌توان به بافت سبک و ابریشمی آن اشاره کرد که به راحتی جذب پوست شده و پوست را رطوبت‌رسانی می‌کند. همچنین کرم پودر جویل به دلیل فاقد پارابن و اسانس بودن از ایجاد حساسیت پوستی جلوگیری کرده و در برابر اشعه‌های مضر آفتاب از پوست محافظت می‌کند.

کرم پودر جویل

پنکک جویل

همانطور که می‌دانید پنکک بیشتر برای افرادی مناسب است که پوستی چرب دارند اما پنکک چای سبز جویل JOELLE برای انواع پوست مناسب است. پنکک جویل پوششی مات و یکدست روی پوست ایجاد کرده و پوستی صاف و طبیعی برای شما به ارمغان می‌آورد. چای سبز که در فرمول پنکک جویل گنجانیده شده، آنتی اکسیدانی قوی بوده، خواص ضد باکتری و ضد التهابی داشته و به مبارزه با رادیکال‌های آزاد پوست کمک می‌کند.

کوشن خرسی مجیک میشا Magic Cushion

کوشن خرسی مجیک میشا Magic Cushion ساخت کشور کره جنوبی حاوی مرطوب‌کننده و روشن کننده پوست بوده و همچنین دارای SPF 50 می‌باشد که به همین دلیل از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند. برای استفاده از کوشن میشا ابتدا باید پد را به مقداری کوشن آغشته نموده، با حرکت ضربه‌ای روی پیشانی، بینی، گونه‌ها و چانه ضربه بزنید. بعد به آرامی روی پوست پخش کنید تا تمام قسمت‌های صورت یکدست و یکنواخت شوند.

کوشن دوقلو خرس های کله فندقی

کوشن دوقلو خرس های کله فندقی ساخت کشور کره از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و حاوی مرطوب‌کننده و روشن کننده پوست می‌باشد که سلامت و زیبایی پوست را تضمین می‌کند. کوشن دو قلو خرس های کله فندقی We BARE BEARS دارای سه رنگ پرطرفدار بوده که شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست و سلیقه خود رنگ دلخواهتان را انتخاب نمایید و از رنگ طبیعی و زیبای کوشن روی پوست خود لذت ببرید. از جمله مزایای کوشن خرس های کله فندقی می‌توان به این مورد اشاره کرد که حاوی مرطوب کننده، پرایمر و ضد آفتاب بوده و به همین دلیل شما می‌توانید تنها با مصرف کوشن آرایشی جذاب و حرفه‌ای داشته باشید.

کوشن خرسی

قیمت کرم پودر، پنکک و کوشن

همانطور که می‌دانید قیمت کرم پودر، پنکک و کوشن متغیر بوده و شما می‌توانید با توجه به بودجه موردنظر، محصولات مناسب پوست خود را خریداری نمایید. همچنین می‌توانید با توجه به تجربه مصرف خود برندهای مختلف را جهت خریداری محصولات انتخاب نمایید. جالب است بدانید قیمت محصولات برخی برندها کاملا مناسب بوده در حالیکه کیفیت محصولتشان فوق‌العاده است؛ پس قیمت بالای محصولات نشانه کیفیت خوب محصولات نبوده و شما می‌توانید با کیفیت‌ترین محصولات را با قیمت پایین و مقرون به صرفه خریداری نمایید.

فروشگاه  لوازم آرایشی معتبر

فروشگاه اینترنت لوازم آرایشی پیراکده ارائه دهنده لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت و مقرون به صرفه بوده و برای شما تجربه خریدی امن را فراهم می‌کند. فروشگاه اینترنتی پیراکده محصولاتی اورجینال و با کیفیت ارائه داده تا کمک رسان شما برای داشتن پوستی سالم و زیبا باشد. شما می‌توانید تنوع محصولات و برندهای موجود در وبسایت پیراکده را مشاهده نموده و انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف را با توجه به نیاز خود تهیه و خریداری نمایید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)