نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

الان بهترین آرایشگاه کجاست؟ خونه خودت!

1399/9/10 11:57
330 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

تعمیر لوازم شخصی با آچارباز

در این روز‌های کرونایی، باید بیشتر در خانه مانده و از تردد غیر ضروری به مکان‌های شلوغ پرهیز کنیم. مکان‌هایی مانند آرایشگاه، که می‌توانند سرعت شیوع بیماری را افزایش دهند. با این محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی آرایشگاه‌ها، نگران هستید که دیگر ظاهری آراسته و مرتب نداشته باشید. اما شما می‌توانید با استفاده از لوازم شخصی که دارید هم، در خانه خودتان و فقط مخصوص خودتان یک آرایشگاه داشته باشید.

با لوازم شخصی، در خانه آرایشگاه راه بنداز!

از حالت دادن به مو‌ها گرفته تا اصلاح صورت، بسیاری از کار‌های مربوط به پیرایش و آرایش را در خانه نیز می‌توان انجام داد. برای انجام این کار نیازی به خرید وسایل حرفه‌ای آرایشگری ندارید، فقط باید از لوازم شخصی خود یعنی اپیلاتور، سشوار، اتو مو، ریش تراش و ... استفاده کنید. اما اگر مدت زیادی باشد که از وسایل گفته شده استفاده نکرده و همه کار‌ها را به آرایشگر محبوبتان سپرده باشید، با فشردن دکمه پاور می‌بینید که، هر چند زیاد از آن استفاده نکرده‌اید، اما دستگاه مانند گذشته کار نمی‌کند و خراب شده است.

شاید هم وسیله بعد از آخرین استفاده خراب شده باشد و شما فراموش کرده باشید که آن را برای تعمیر به تعمیرگاه ببرید. تعمیرکاری برای رفع ایراد لوازم شخصی سراغ ندارید و نمی‌خواهید برای پیدا کردن تعمیرگاه از خانه بیرون روید. پس در این شرایط چه کار می‌کنید؟ با توجه به قیمت بسیار بالای لوازم برقی شاید بهتر باشد، شانسی به تعمیر لوازم شخصی خود بدهید.

تعمیر لوازم شخصی رو بسپار به آچارباز

نگران نباشید، هنوز هم می‌توانید در خانه آرایشگاه شخصی راه بیاندازید. اما بدانید که لازم نیست برای رسیدن به این هدف، از خانه بیرون رفته و لوازم را به تعمیرگاه ببرید. با سامانه آچارباز، فاصله شما تا تعمیرکار به اندازه باز کردن قفل گوشی و چند کلیک است. تعمیر انواع اپیلاتور، تعمیر ریش تراش و تعمیر سشوار و حتی عیب یابی اتو مو، با هر برند و مدلی که باشند در آچارباز انجام می‌گیرد.

مثلا برای تعمیر سشوار کافیست سفارش خود را در لینک (https://a4baz.com/home/hairdryer) ثبت کنید، تا پشتیبان آچارباز برای انجام هماهنگی لازم با شما تماس بگیرد. پشتیبان قبل از مشخص کردن تعمیرکار، در طی تماس تلفنی برای رفع ایراد دستگاه تلاش کرده و به شما راهکار‌هایی رایگان، برای عیب یابی دستگاه را ارائه خواهد کرد.

تعمیر اپیلاتور با آچارباز

تعمیر لوازم شخصی در سامانه آچارباز، در محل نبوده و با پیک انجام می‌شود. یعنی سرویسکار برای عیب یابی و رفع ایراد دستگاه به محل مورد نظر شما مراجعه نخواهد کرد. در این پروسه پیک آچارباز، به محل شما مراجعه کرده و دستگاه را درب منزل از شما تحویل گرفته و برای تعمیر به سرویسکار می‌سپارد. بعد از تعمیر دستگاه توسط سرویسکار، پیک وسیله را از سرویسکار تحویل گرفته و به شما می‌رساند. لازم به ذکر است که تمامی هزینه‌های پیک، برعهده سامانه آچارباز بوده و شما هیچ هزینه‌ای از این بابت پرداخت نخواهید کرد.

اگر در شهرستان ساکن هستید هم، می‌توانید برای تعمیر اپیلاتور و تعمیر ریش تراش و سایر لوازم شخصی روی آچارباز حساب کنید. کافیست بعد از ثبت درخواست تعمیر اپیلاتور در این لینک (https://a4baz.com/personal-stuff/epilator-service) سفارش خودتان را ثبت کنید و با هماهنگی شرکت، لوازم خود را از طریق پست برای آچارباز بفرستید. سرویسکار آچارباز دستگاه را تعمیر کرده و سپس دوباره آن را برای شما پست خواهد کرد.

در آچارباز محدودیت زمانی برای تعمیر وسایل وجود ندارد و کلیه خدمات، در صورت درخواست شما حتی در روز‌های تعطیل نیز انجام می‌شوند. از تعمیر اپیلاتور گرفته تا تعمیر سشوار، فرقی ندارد. تمامی خدمات انجام شده در آچارباز دارای یک ماه گارانتی هستند. این یعنی اگر مدت کوتاهی پس از تعمیر، دوباره همان مشکل را در دستگاه مشاهده کردید، تعمیرکار آچارباز بدون دریافت هزینه دستگاه را برای شما عیب یابی و تعمیر خواهد کرد.

اکثر تعمیرکاران تا قبل از مشاهده کامل دستگاه، قیمتی برای تعمیر آن اعلام نمی‌کنند. اما در سامانه آچارباز، هزینه تعمیرات تمامی لوازم شخصی نوشته شده است. برای مثال برای ثبت سفارش تعمیر ریش تراش شما می‌توانید قبل از ثبت سفارش، در لینک (https://a4baz.com/trimmer)، هزینه‌های تعمیر ماشین اصلاح صورت را مشاهده کرده تا یک برآورد کلی نسبت به قیمت تعمیر داشته باشید. 

تعمیر ریش تراش آقایان با آچارباز

با آچارباز تعمیر لوازم شخصی غیر ممکن نیست!

اغلب افراد گمان می‌کنند که با خرابی لوازم شخصی، دیگر نباید آن‌ها را تعمیر کرد و باید به فکر لوازم جدید بود. زیرا هر تعمیرکاری قادر به رفع ایراد لوازم شخصی نیست و این تنها هزینه اضافه ای خواهد بود. اما سرویسکاران سامانه آچارباز، قادر هستند تمامی لوازم شخصی اعم از سشوار، اپیلاتور، ریش تراش، اتو و فر کننده مو را در اسرع وقت عیب یابی و تعمیر کرده و با هزینه‌ای متناسب جانی دوباره به آن‌ها ببخشند. تنها کافی است که اپلیکیشن سایت آچار باز را از این لینک (https://a4baz.com/customer) دریافت کنید و تنها با چند کلیک سفارش خودتان را ثبت کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)