نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

ساعت پروازهای تهران به آنتالیا

1399/9/6 12:19
668 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

گشت و گذار و مسافرت همواره طراوت خاصی به جان افراد میبخشد و روحیه شادی و نشاط را برای انسانها به ارمغان میآورد. یکی از شهرهایی دیدنی جهان که همیشه پر از مسافر بوده است و گردشگران بسیاری را به خود جلب میکند، شهر آنتالیا در کشور ترکیه میباشد. این شهر به دلیل وجود ساحل زیبایی که در کنار خود دارد، یکی از شهرهای زیبای این کشور و جهان محسوب میشود.

ساعت پروازهای تهران به آنتالیا

ساعت پروازهای آنتالیا به تهران

روزانه و در طول سال افراد مختلفی هستند که از ایران به شهر آنتالیا در ترکیه سفر میکنند. ساعتهای پرواز هواپیماهایی که به مقصد آنتالیا پرواز میکنند با هم متفاوت هستند. از شهر آنتالیا به تهران همیشه و همه روزه هفت پرواز به مقصد تهران انجام میشود. فاصله پرواز تهران تا آنتالیا حدوداً سه ساعت و سی دقیقه به طول میانجامد و شرکت هواپیمای ماهان در تمامی روزهای هفته از شنبه تا جمعه در ساعات مختلف روز به مقصد تهران پرواز انجام میدهد.

ساعت پروازهای آنتالیا به تهران

ایرلاین های تهران به آنتالیا

ایرلاینها و در واقع پروازهای تهران به سمت آنتالیا، بسته به نوع هواپیمایی که انتخاب شدهاند در ساعات مختلفی انجام میشود. باید گفت که شرایط آب و هوایی نیز در زمان این پروازها بی تاثیر نیست. ایرلاینهای مختلفی از ایران به سمت آنتالیا پرواز میکنند که این ایرلاینها عبارتند از:

شرکت هواپیمایی زاگرس، ایران ایر، قشم ایر، کاسپین، ماهان ایر و غیره.

شما برای کسب اطلاعات بیشتر از ایرلاینهای موجودی که به سمت آنتالیا سفر میکنند و روز و ساعات پرواز آنها، میتوانید به سایت مراجعه کنید.

ایرلاین های تهران به آنتالیا

فرودگاه های آنتالیا

فرودگاه بین المللی آنتالیا، یکی از پر ترددترین فرودگاههایی است که در اطراف این شهر وجود دارد و روزانه مسافران مختلف و هواپیمای بسیاری در آنجا فرود میآیند و یا از آنجا به سایر نقاط دنیا سفر میکنند. این فرودگاه امکاناتی از قبیل استراحتگاه، قسمت تبادل ارزی، پارکینگ مسافربری، پارکینگ خودرو و درمانگاه دارد. هر یک از این مکانها خدمات ویژه ای را به مسافران ارائه میکنند و باعث میشود تا آنها از سفر خود احساس راحتی کنند.

یکی دیگر از فرودگاههای این شهر، فرودگاه اسپارتا میباشد که وسعت و ظرفیت آن نسبت به فرودگاه بین المللی آنتالیا کم تر است ولی همواره مسافران و هواپیماهای بسیاری در آن تردد میکنند. این فرودگاه تا خود شهر و تا مرکز شهر آنتالیا سه ساعت راه در پیش رو دارد.

فرودگاه های آنتالیا

پرواز مستقیم از تهران به آنتالیا

در شهر آنتالیا یک فرودگاه وجود دارد که مستقیما در خود شهر است و نیازی به سفر زمینی بعد از خروج از هواپیما ندارید. این فرودگاه که هواپیماها مستقیما به آنجا سفر میکنند قاضی انتپ نام دارد. برای استفاده از این امکان و فرود در درون شهر آنتالیا میتوانید از هواپیماهایی که پرواز مستقیم به آنتالیا دارند استفاده کنید. این پرواز میتواند به سوال از چه راهی ارزن به آنتالیا سفر کنیم پاسخ شایانی را ارائه کند. باید گفت که روزانه تعداد زیادی پرواز مستقیم از تهران به آنتالیا انجام شده و صورت میگیرد.

پرواز مستقیم از تهران به آنتالیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)