نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

شما چه کیک و شیرینی دوست دارید؟

1399/8/15 0:00
592 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

هنگام انتخاب کیک و شیرینی تنوع محصولات چه قدر برایتان اهمیت دارد؟ همیشه به دنبال طعم‌های جدید و متفاوت هستید و یا دوست دارید به همان گزینه‌های همیشگی که قبلا امتحان‌شان را پس داده‌اند اطمینان کنید؟ در خرید اینترنتی کیک، تنوع محصولات فروشگاه‌های اینترنتی چقدر روی انتخابتان تاثیر می‌گذارد؟

تنوع محصولی کیکِخونه؛ انتخاب را برایتان ساده می‌کند. هر ذائقه‌ای که داشته باشید، در منوی کیکِخونه محصول مورد علاقه‌تان را پیدا خواهید کرد و با اولین خرید با خیال راحت، طعم‌های جدید را امتحان خواهید کرد.

شما چه کیک و شیرینی دوست دارید

کیکِ‌خونه؟

کیکِ‌خونه، حال خوش خانواده‌ها را با فراهم آوردن تجربه طعم خوش خانگی می سازد. کیکِ‌خونه در لحظات دلنشین با ارائه‎ی محصولات متنوع و با‎کیفیت کنارتان است. محصولاتی که با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی در زمینه‌ی وجود مواد نگه‌دارنده، می‌توانید با کودک دلبندتان نوش‌جان کنید. رسپی ها منحصر به فرد هستند و امکان سفارش آنلاین کیک از وبسایت کیکِ‌خونه هم وجود دارد.

منوی رنگارنگ کیکِ‌خونه

کیکِ‌خونه، منوی خوش رنگ و لعاب و متنوعی دارد که هرگز ناامیدتان نمی‌کند. چشم‌هایتان را ببندید، اول انتخاب کنید کیک می‌خواهید یا شیرینی؟ چه نوع کیکی؟ چه مدل شیرینی؟ حالا نوبت به طعمشان است. مغزها را دوست دارید یا شکلات‌ها را؟ نکند طعم میوه‌های فصل به مذاقتان خوش می‌آید؟ 

حالا چشم‌هایتان را باز کنید. جواب شما در منوی کیکِ‌خونه است. هر آنچه را که دوست دارید انتخاب کنید. 

تنوع محصولی کیکِ‌خونه

درست است، اسمش کیکِ‌خونه است، اما فقط کیک ندارد. در مرورگرتان بنویسید cakeekhooneh.com و یا به صفحه اینستاگرام cake.e.khoneh بروید تا دری رو به دنیای طعم و رنگ به رویتان باز شود. با کیک‌ِ‌خونه سفارش آنلاین کیک ساده‌تر شده است.

کیکِ‌خونه علاوه بر انواع کیک‌های خانگی؛ چیزکیک، براونی، کرامبل، پیروک، پای، کوکی، گرانولابار و دسرهای خوشمزه دارد. 

شیرینی‌ها انتخاب‌تان می‌کنند

فکر کرده‌اید که شما قرار است شیرینی‌ها را انتخاب کنید؟ خیر، قوانین دنیای شهد و شکر متفاوت است، آنها انتخاب‌تان می‌کنند. شما فقط باید وقت بگذارید و با آرامش نگاه‌شان کنید. هر کدام‌شان داستانی دارند. کیکِ‌خونه با حوصله و دقتی فراوان داستان هر کیک و شیرینی را برایتان در باکس مخصوص به آن گفته است، نقش آفرینانِ داستانِ هر شیرینی، کامل معرفی شده‌اند تا با خیال راحت انتخاب کنید.

کیکِ‌خونه در هر فصل، میهمانان ویژه‌ای دارد

بعضی از کیک و شیرینی‌های کیکِ‌خونه عضو ثابت منو هستند و شما هر وقت اراده کنید، آماده به خدمت هستند. بعضی‌های دیگر اما نوبرانه‌اند، با شروع فصل می‌آیند و دلبری می‌کنند. فصل که عوض می‌شود و میوه‌های جدید که می‌آیند، قدیمی‌ها خداحافظی می‌کنند و می‌روند تا یک سال دیگر.

کیکِ‌خونه انتخاب را راحت می‌کند

کیکِ‌خونه انتخاب را راحت می‌کند

بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر گزینه‌های کمتری داشته باشند، راحت‌تر انتخاب می‌کنند و دلشان پیش گزینه‌های دیگر نمی‌ماند. کیکِ‌خونه اما امکانی فراهم می‌کند تا همه گزینه‌ها را با هم داشته باشید و خجالت‌زده دلتان نشوید.

شاید در آنِ واحد، دلتان هم کیک دبل‌چاکلت بخواهد هم کیک بادام بلژیکی و هم کیک آلبالو. حالا چه می‌شود؟ نترسید؛ انتخاب راحتِ راحت است. اول اینکه تمام کیک‌ها دو سایز دارند، پس می‌توانید سایزهای کوچکتر با تنوع بیشتری انتخاب کنید. دوما به راحتی می‌توانید کیک چند طعم خودتان را بسازید. یعنی کیکی سفارش دهید که هر برشش طعمی متفاوت داشته باشد و خیال دلتان را راحت کنید.

این امکان فقط برای سفارش کیک‌ها نیست، شما انواع پیروک‌ها، کرامبل‌ها و براونی‌ها را می‌توانید اسلایسی سفارش دهید و یا از همان ترفند سفارش سایز کوچک‌تر و تنوع بیشتر استفاده کنید.

کیک‌های خانگی کیکِ‌خونه

اینجا همه به آرزویشان می‌رسند، عشاق شکلات؛ از عطر کیک شکلاتی، دبل چاکلت و نسکافه مدهوش می‌شوند.

میوه‌ای‌پسند‌ها؛ کیک آلبالو، سیب و آناناس را خواهند داشت.

کلاسیک‌ها و حتی آن‌هایی که به دنبال طعمی جدید و منحصر به فرد هستند هم باید کیک آتشفشان، عسلی، هویج، بادام بلژیکی و کره‌ای را امتحان کنند.

کیک‌های خانگی کیکِ‌خونه

برای طرفداران چیزکیک

چیزکیک دوست دارید و می‌خواهید هر وقت که هوس کردید، چیزکیک تازه پخت همان روز را میل کنید؟

چیزکیک آلبالو و چیزکیک تنوری کیکِ‌خونه را یکبار امتحان کنید تا برای همیشه، عطر و بویشان شما را تسخیر کند.

برای طرفداران چیزکیک

براونی‌ها دوست‌تان دارند

براونی‌های کیکِ‌خونه منتظرند تا انتخاب‌شان کنید و کنار چای‌تان عصر را با شما بگذرانند.

براونی را کلاسیک می‌پسندید یا با انواع میوه‌ها؟ براونی کلاسیک، آلبالو، پرتقال و البته براونی فندقی برایتان سَر و دست می‌شکنند.

کرامبل‌های تازه واردِ ناقلا

از کرامبل‌ها برایتان نگویم که دیوانه‌شان می‌شوید، آنها به تازگی در ایران شناخته شده‌اند و کاملا با کره تهیه می‌شوند. سه لایه دارند؛ خمیر کرامبل، کِرِم و لایه رویی که هر بار طعم و رنگ عوض می‌کند.

کرامبل‌های کیکِ‌خونه تا به الان با طعم سیب، بادام و کرنبری در صحنه‌ها حضور یافته‌اند.

از پای چه خبر؟

کیکِ‌خونه سه مدل پای عزیز دارد. پای معروف سیب، زردآلو و پای تونسی. شما کدام را می‌پسندید؟

پیروک، شیرینی ارمنی

پیروک، شیرینی ارمنی

پیروک یکی از انواع شیرینی‌های جذاب ارمنی است. با مارمالادِ میوه‌های مختلف، آرد و کره درست می‌شود. پیروک آلبالو توت‌فرنگی و زرد‌آلو عضوی از منوی کیکِ‌خونه هستند. 

رنگینک، میهمانی از جنوب

اسم دسر جنوبی، رنگینک را شنیده‌اید؟ یکی از بهترین‌هایش را در کیکِ‌خونه تجربه کنید.

گرانولابار، همراه ورزشکاران

گرانولابار آنقدر مغذی و سالم است، که انتخاب اول ورزشکاران و آنهایی‌ست که به سلامت تغذیه‌شان اهمیت می‌دهند.

گرانولابار‌های کیکِ‌خونه در طعم‌های مختلفی آماده سفارش هستند؛ فندق-شکلات، کرنبری-بادام، کشمش-گردو.

بسته‌های شیرینی ترکیبی کیکِ‌خونه

کیکِ‌خونه بسته‌های شرینی متفاوتی دارد که چند نوع شیرینی را در خود جای داده‌اند؛ بسته ترکیبی شیرینی مغز‌دار، بسته ترکیبی کوکی کره‌ای، بسته ترکیبی شیرینی کره‌ای و بسته شیرینی خرمایی.

کیکِخونه کمک‌تان می‌کند

اگر هنوز هم انتخاب برایتان سخت است و تجربه‌ی خرید اینترنتی کیک را نداشته‌اید، با کیکِ‌خونه تماس بگیرید، تیم کیکِ‌خونه در انتخاب طعمی مناسب کمک‌تان می‌کند.

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)