نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

تخفیف هتل های مشهد در ماه محرم

1399/7/22 15:45
547 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

مشهد مرکز معنوی و مهم‌ترین شهر زیارتی ایران است که هر سال پذیرای مسافران و زائرانی از سراسر ایران و جهان است. عاشقان امام هشتم تقریباً در تمام روزهای سال مسافر این شهر مقدس هستند اما مشهد در مناسبت‌های خاصی چون تولد یا شهادت این امام یا ایام سوگواری محرم و صفر بیش از همیشه شلوغ است. از همین رو تهیه بلیط، حمل‌ونقل درون‌شهری و یا رزرو هتل های مشهد در این روزها بسیار دشوار خواهد بود.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که مراسم سوگواری محرم را در مشهد و در کنار حرم مطهر امام رضا می گذرانید، خواندن مطلب تخفیف هتل های مشهد در ماه محرم را در جااینجاس به شما توصیه می کنیم.

محرم و ماجرای هتل های ارزان مشهد

اگر دوست دارید راحت‌ترین راه سفر به مشهد در ماه محرم را بدانید، خیلی معطلتان نمی‌کنیم. بهترین راه سفر با تورها یا کاروان‌های زیارتی مشهد است. این تورها آسان، خوش قیمت و در دسترس هستند و همه‌ی خدمات لازم را از پیش آماده کرده‌اند. البته اگر فرصت را از دست ندهید و خیلی زود برای خرید یکی از آن‌ها اقدام کنید. شاید ارزان بودن این تورها برای شما هم سئوال باشد.

باید به شما بگوییم نکته‌ی اصلی مربوط به محل اقامت است. معمولاً این تورها از خیلی پیشتر محل‌هایی را برای اقامت زائرین رزرو می‌کنند که می‌تواند یک هتل، یک هتل آپارتمان یا حتی ملک مسکونی باشد. اما از آنجایی که هیچ ارزانی بی‌علت نیست، به شما توصیه می‌کنیم حتماً پیش از پرداخت هر پولی در مورد محل اقامت خودتان مطمئن شوید. پیش از هر چیز این سوال ها را از خود بپرسید که آیا قرار است در هتل مناسبی اقامت داشته باشید؟ آیا خدمات آن هتل یا محل اقامت با پولی که پرداخت می‌کنید، همخوانی دارد؟

مقالات مرتبط :

  • مهم ترین نکاتی که در رزرو هتل مشهد به شما کمک می کنند.
  • هتل های ارزان نزدیک حرم در مشهد کدامند؟

چطور ارزان‌ترین هتل ‌های مشهد را رزرو کنیم؟

مشهد هتل‌های متعدد و گوناگونی دارد. قیمت‌ها هم بسیار متنوع هستند. چه دنبال هتل های لوکس مشهد باشید، چه بخواهید یک هتل با قیمت مناسب رزرو کنید و چه یک هتل ارزان قیمت در نزدیکی حرم؛ بهترین راه استفاده از تخفیف رزرو هتل مشهد در این ماه است. درست است که قیمت هتل مشهد در این ایام قدری گران‌تر است اما با رزرو از جااینجاس، می‌توانید از پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌های مختلف بهره ببرید. صرف نظر از اینکه اتحادیه هتلداران مشهد هر سال در ایام محرم تخفیفی برای اقامت در هتل‌های این شهر در نظر می‌گیرند، جااینجاس نیز با ارائه تخفیف‌های ویژه برای کاربران خود، هزینه اقامت در این هتل ها را کاهش داده است.

چگونه برای سفر به مشهد در ایام محرم برنامه‌ریزی کنیم؟

اولین موضوع این است که زمان را از دست ندهید! هرچه به این روزها نزدیک‌تر می شویم، کار سخت‌تر خواهد شد. تقریباً از تمام شهرهای بزرگ ایران اتوبوس‌هایی به مقصد مشهد وجود دارند. قطار تهران-مشهد نیز انواع گوناگونی دارد و سفر به این شهر را راحت کرده است. همچنین پروازهایی که مقصدشان مشهد است از چندین فرودگاه در سطح کشور در دسترس شما هستند. اینکه کدام روش آسان‌تر است، انتخاب شماست. اگر فاصله‌ی زیادی با مشهد ندارید، اتوبوس بهترین گزینه است. چون هم قیمت ارزان‌تری دارد و هم می‌توانید زمان حرکت را از بین ساعت‌های مختلف شبانه‌روز انتخاب کنید.

اما برای برخی قطار انتخاب راحت‌تری است، مخصوصاً اگر شب‌رو باشد و تخت تا مقصد بخوابید. قطارهای مختلفی با قیمت‌های متنوع مسافران را به مشهد می‌رسانند. بنابراین باز هم انتخاب به عهده‌ی خود شماست. هواپیما اگرچه سریع‌ترین روش رسیدن به مقصد است، اما هزینه‌ی بسیار بیشتری هم دارد. مهم این است که هر روشی را که انتخاب کردید، لحظه‌ای تعلل نکنید. چون افراد زیادی مثل شما قصد سفر در این روزها را دارند.

موضوع بعدی محل اقامت است. بهترین محل اقامت در چنین سفرهایی، اقامت نزد اقوام و آشنایان است. اما از آنجایی که همه در مشهد قوم‌ وخویش ندارند، پس باید دومین گزینه یعنی هتل را انتخاب کرد. انتخاب هتل هم باید با توجه به نیازهای شما انجام شود. دوست دارید نزدیک به حرم باشید یا در یک محله خلوت‌تر؟ دوست دارید چه امکاناتی در دسترستان باشد؟ قیمت هتل مشهد برایتان اولویت است یا امکانات؟

حمل‌ونقل و جابجایی در مشهد در روزهای محرم چگونه است؟

کسی در مشهد فراوان و قیمت‌ها تقریباً مناسب است، اما به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از سوار شدن به تاکسی، بر سر مسیر و هزینه با راننده توافق کنید. قطار شهری مشهد نیز، یکی دیگر از راه‌های حمل‌ونقل آسان در مشهد است. این قطار (مترو) دو خط فعال دارد: نخست خط یک با بیش از 20 ایستگاه فعال که از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد، کوهستان پارک و بوستان وکیل‌آباد می گذرد. خط دو نیز با نزدیک به 10 ایستگاه فعال دسترسی به راه‌آهن و حرم امام رضا را آسان کرده است. اگر دوست دارید در مشهد با مترو جابجا شوید، هنگام رزرو هتل به فاصله‌ی آن تا یکی از ایستگاه‌های قطار شهری دقت کنید.

حمل‌ونقل و جابجایی در مشهد در روزهای محرم

راه دیگر جابجایی در مشهد استفاده از تاکسی‌های اینترنتی است. چند تاکسی اینترنتی در این شهر فعال‌اند که جابجایی ارزان در شهر را راحت کرده‌اند. فقط کافیست اپلیکیشن یکی از آن‌ها را روی گوشی موبایلتان نصب کنید. به عنوان آخرین راه هم خطوط اتوبوس شهری را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این خطوط هم بسیار گسترده و فعال هستند و جابجایی از طریق آنها به غیر از ساعات اوج ترافیک آسان خواهد بود.

سئوالات متداول :

نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم امام رضا کدام هستند؟

از آنجایی که بیشتر مسافران مشهد را زائران حرم امام هشتم تشکیل می دهند، تعداد و تنوع هتل هایی که در نزدیکی حرم ساخته شده، بیشتر از آن چیزی است که تصورش را بکنید. در میان هتل های نزدیک حرم، هم هتل های پنج ستاره و لوکسی مانند مدینه الرضا و قصر به چشم می خورند؛ هم هتل های چهارستاره ای چون اترک، ایران و الماس نوین؛ هتل های سه ستاره ای مثل فردوسی و میامی و نیز هتل های دوستاره ای مثل ارگ و علمدار.

بهترین هتل های سه ستاره مشهد کدامند؟

خوشبختانه هتل سه ستاره چیزی است که در مشهد کم نیست. اما اینکه از این میان کدام هتل ها محبوبیت بیشتری نزد مسافران دارند، مسئله مهمی است. هتل های ایران زمین، پارمیدا، هاترا و رضویه را می توان در زمره بهترین و محبوب ترین هتل های سه ستاره مشهد جای داد.

بهترین هتل آپارتمان های مشهد کدامند؟

هتل آپارتمان هایی چون آرمان، شباهنگ، ملل، حیات شرق و زمرد را می توان در زمره هتل آپارتمان هایی قرار داد که اقامت در آنها هم مقرون به صرفه و هم با آسودگی همراه است. 

رزرو هتل در مشهد از سایت جااینجاس

برای رزرو هتل مشهد فقط کافی‌ست وارد جااینجاس شده و بعد از انتخاب تاریخ موردنظرتان برای سفر به این شهر، هتل‌های شهر را جستجو کنید. فهرست کاملی از هتل‌ها و اتاق‌های موجود در تاریخ مورد نظر شما برایتان نمایش داده خواهد شد. با انتخاب هر هتل تصاویری از هتل و اتاق‌هایش، امکانات و خدماتی که هتل ارائه می‌دهد، نظرات کاربران، و محل دقیق هتل روی نقشه و فاصله‌اش از اماکن مختلف گردشگری، تفریحی و تجاری را خواهید دید. حالا کافی‌ست اتاق موردنظرتان را انتخاب و روی دکمه‌ی رزرو کلیک کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)