نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

کدام شرکت هواپیمایی غذای خوشمزه تری دارد؟

1399/3/24 12:05
1,888 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

وقتی می خواهیم برای سفر برنامه دقیق بچینیم و به رزرو و خرید بلیط هواپیما بپردازیم، در ابتدا در مورد ایرلاین های موجود و کیفیت عرضه خدمات و امنیت پروازشان کمی تحقیق می کنیم. اما نکته مهمی که در بررسی یک ایرلاین معمولا نادیده گرفته می شود غذای آن ایرلاین می باشد. بیشتر افراد به قیمت بلیط و نوع هواپیمای استفاده شده توجه می کنند و به غذا و کترینگ ایرلاین چندان توجهی ندارند. اما بهتر است بدانید که کیفیت غذا و خدمات کترینگ ارائه شده یکی از اصلی ترین فاکتورها برای رتبه بندی شرکت های هواپیمایی می باشد. به طور مثال، هواپیمایی ترکیش ایرلاین به علت غذاهای خوشمزه ای که در هواپیما سرو می کند نامی جهانی پیدا کرده است. آیا  شما می دانید خوشمزه ترین غذای هواپیما را در کدام ایرلاین می توانیم تجربه کنیم؟ کدام ایرلاین ها لذیذ ترین غذا را ارائه می کنند؟ اگر اهل شکم گردی هستید می دانید در کدام ایرلاین می توانید بهترین غذاها را میل کنید؟

در این مقاله می خواهیم به  چند شرکت هواپیمایی مختلف در دنیا سر بزنیم و لذیذ ترین غذاهای این ایرلاین ها را به شما معرفی کنیم.

کدام شرکت هواپیمایی غذای خوشمزه تری دارد؟

ایر نیوزلند |   Air New Zealand

این شرکت هواپیمایی پنج سال پست سر هم است که به علت کیفیت خدمات و سرویس دهی به مسافران به عنوان بهترین ایرلاین معرفی شده است. قدمت ناوگان هوایی، رضایت مسافران و کیفیت غذا و کترینگ هواپیما از مولفه های اصلی در انتخاب ایرلاین برتر می باشد. ایرنیوزلند برای عرضه بهترین کیفیت غذا در پروازهای بین المللی خود از پیتر گوردون (Peter Gordon)، سرآشپز معروف بین المللی کمک گرفته است. اگر قصد سفر با این ایرلاین را دارید، در مناسبت های مختلف می توانید از طعم لذیذ و بی نظیر مرغ سوخاری با سس گوجه زعفرانی و حمص کدو حلوایی و لوبیا سفید بهره مند شوید.

تای ایرویز |   Thai Airways

تای ایرویز شرکت هواپیمایی تایلندی می باشد که به ۸۰ فرودگاه در ۳۷ کشور جهان پرواز مستقیم دارد. این شرکت هواپیمایی هم به علت کیفیت بالای خدمات در چند سال اخیر در لیست بهترین ایرلاین های دنیا قرار گرفته است. غذای طبخ شده در این ایرلاین حتی در پروازهای اکونومی هم به اندازه پرواز فرست کلاس لذیذ و خوشمزه می باشد و از مسافران با غذاهای شاهانه پذیرایی می کند. لیست غذاهای این از تنوع زیادی برخورددار است و از غذاهای سنتی تایلندی همچون نودل بادام زمینی، برنج سرخ شده با سس چیلی و چیکن کاری برخوردار می باشد. خوشبختانه از سال ۱۳۹۵ پرواز مستقیم تای ایرویز از فرودگاه سووارنابومی به مقصد تهران افتتاح شده است و هموطنان عزیز نیز می توانند با خرید بلیط تای ایرویز از کیفیت بی نظیر خدمات و غذاهای لذیذ این ایرلاین بهره مند شوند.

ترکیش ایرلاین |   Turkish Airlines

این شرکت هواپیمایی متعلق به کشور ترکیه می باشد و یکی از بهترین و لذیذ ترین غذاها را در طول پرواز به مسافرین ارائه می دهد. بیشتر افراد به علت غذاهای خوشمزه این ایرلاین هم که شده تلاش می کنند بلیط هواپیمای ترکیش ایرلاین را خریداری کنند. هرچه باشد تجربه بک غذای با کیفیت درهواپیما می تواند شروع خوبی برای یک سفر به یاد ماندنی باشد. غذاهای طبخ شده در شرکت هواپیمایی ترکیه شباهت زیادی به سرویس دهی در رستورانی شیک دارد. به علاوه آن طعم عالی غذاها، چیدمان و نحوه سرو غذاها نیز بسیار قابل اهمیت است. در پروازهای تجاری ترکیش ایرلاین با سرویس چای محلی عثمانی (سماور و استکان کمر باریک و باقلوا) از مسافران پذیرایی می کنند. هواپیمایی ترکیش ایرلاین در ایران هم نیز فعالیت دارد و از شهرهای گوناگون مانند تهران، تبریز، مشهد و ... به دیگر مقاصد مختلف در دنیا پرواز مستقیم دارد. با رزرو و خرید بلیط هواپیمای ترکیش ایرلاین می توانید علاوه بر تضمین امنیت پرواز و کیفیت خدمات، از طعم خوشمزه غذاهای سنتی ترکیه لذت کافی را ببرید.

ترکیش ایرلاین | Turkish Airlines

هواپیمایی امارات |   Emirates

شرکت هواپیمایی امارت به امارات متحده عربی تعلق دارد و دفتر مرکزی اش در دبی واقع شده است. امارات نیز نامی شناخته شده در بین ایرلاین های برتر می باشد و به علت خوشمزه بودن غذاهایش شهرت یافته است. خوراک بره و انواع غذاهای خاورمیانه و عربی در پروازهای بین المللی امارات طبخ می شوند. در پروازهای فرست کلاس این شرکت یک میهمانی و ضیافت واقعی برپا می شود. در این پروازها با اردک سرخ شده تریاکی و سس زردآلو، انواع نوشیدنی، کمپوت سیب زعفرانی، نان گردویی و … از مسافران پذیرایی می کنند.

کانتاس ایرویز |   Qantas Airways

این شرکت هواپیمایی استرالیایی بر اساس نظرسنجی های انجام شده یکی از مناسب ترین غذاها را در پروازهای فرست کلاس و بیزنس کلاس خود عرضه می کند. این ایرلاین در گذشته به مناسبت جشن پانزدهمین سال تاسیس خود، منویی مخصوص که شامل محبوب ترین غذاهای خود در طول این سالها می شد به مسافران خود ارائه کرد. این منو شامل محبوب ترین غذاهای کانتاس ایرویز همچون فیله ماهی سوخاری، بلوچیز و تارت بروکلی و آرگولا بود.

شرکت هواپیمایی ماهان، پرطرفدار ترین ایرلاین ایرانی

شرکت هواپیمایی ماهان یکی از ایرلاین های با سابقه ایرانی می باشد که خدمات بسیار عالی و قابل قبولی را در اختیار مسافرین خود می گذارد. این  شرکت هواپیمایی در پروازهای خود با توجه به مسیر پرواز، زمان پرواز و محیط کابین، همه نوع غذاهای گرم و سرد را به عنوان یک وعده غذایی فوق العاده و خوب و غذاهای سبک را با نوشیدنی به عنوان میان وعده به مسافران خود عرضه می کند. منوی غذایی ماهان بر اساس استانداردهای بین المللی و با رعایت اصول حرفه ای آشپزی تهیه می شود. جالب است که این شرکت هواپیمایی با در نظر گرفتن تمام ذائقه ها، اعتقادات مذهبی و رژیم های غذایی انتخاب را برای مسافران پروازهای خود آسوده کرده است.

شرکت هواپیمایی ماهان، پرطرفدار ترین ایرلاین ایرانی

یکی از دیگر خدمات هواپیمایی ماهان که مورد استقبال مسافران هم قرار گرفته است، انتخاب کردن غذا تا 72 ساعت قبل از پرواز است. به طوری شما می توانید به وبسایت این شرکت یا سامانه فروش بلیط هواپیما مستر بلیط  مراجعه کنید و در هنگام رزرو بلیط، غذای مورد علاقه خود را هم سفارش دهید. این انتخاب سبب می شود تا شما غذای خود را با توجه به رژیم و سلیقه تان برگزینید. بهتر است بدانید که اگر به هر علتی نمی توانید به اینترنت متصل شوید، شرکت هواپیمایی ماهان امکان سفارش غذای تلفنی را از طریق مسئولان رزرو برای شما فراهم کرده است. به یاد داشته باشید در هنکام سفارش غذا نهایت دقت خود را به خرج دهید، زیرا که منوی درخواستی شما فقط یک بار ثبت شده و غیر قابل تغییر است. برای مطلع شدن از دیگر خدمات شرکت های هواپیمایی می توانید به مجله مستربلیط مراجعه نمایید.

شرکت هواپیمایی کیش ایر، همسو با ذائقه ایرانی

از جمله ایرلاین های ایرانی که خدمات خوبی را به مسافران خود عرضه می کنند، شرکت هواپیمایی کیش ایر می باشد. علاوه بر کیفیت و امنیت پروازها، خدمات غذایی و کترینگ این ایرلاین از کیفیت بسیار خاص و ویژه ای برخوردار می باشد و توانسته در تمامی پروازها رضایت تمامی مسافران خود را به دست بیاورد. کیش ایر با تبعیت از استاندارهای بین المللی و سرلوحه قرار دادن غذاهای محلی و سلیقه ایرانی، سرویس های بسیار فوق العاده و عالی را به مسافران خود عرضه می دهد. کترینگ شرکت هواپیمایی کیش ایر در بخش تهیه و توزیع غذا بالغ بر بیست سال سابقه دارد و در هر شبانه روز نزدیک 10 هزار سرویس غذایی در میان مسافران خود توزیع می کند. گفتنی است که 100 متخصص برتر تغذیه هم در شعبه های مرکزی تهران و کیش در حال فعالیت در زمینه تهیه توزیع غذا می باشند.

کدام شرکت هواپیمایی غذای خوشمزه تری دارد؟

شرکت هواپیمایی معراج، عرضه کننده غذای با کیفیت

شرکت هواپیمایی معراج خدمات مناسبی را به مسافران خود عرضه می کند. در واقع بهتر است بگوییم پذیرایی مطبوع و متناسب با سلیقه مسافران این ایرلاین، یکی از مهم ترین اهداف این شرکت هواپیمایی بوده است. به همین علت آن ها تا کنون در تلاش هستند تا با تحقیق و ارزیابی تامین کنندگان کترینگ داخلی، انتخابی مناسب و با کیفیت را در این زمینه با ارمغان بیاورند. بهتر است بگوییم که این انتخاب فقط به تعیین تامین کننده غذا محدود نمی شود و پس از آن است که کیفیت و نوع کترینگ ارائه شده به صورت همیشگی توسط کارشناسان شرکت هواپیمایی معراج مورد بررسی قرار می گیرد تا روش های مناسب و مفیدی در جهت افزایش کیفیت و چگونگی پذیرایی از مسافران عرضه گردد.

شرکت هواپیمایی قشم ایر

شرکت هواپیمایی قشم ایر یکی از شرکت های ایرانی بوده که خدمات عالی و غذاهای با کیفیتی را به مسافرین خود عرضه می کند و توانسته رضایت آن ها را به خوبی جلب کنند. در حقیقت می توانیم بگوییم گفت یکی از علل محبوبیت این ایرلاین در بین مسافران و در طول قدمت آن، عرضه غذاهای با کیفیت و دلپذیز به مسافران بوده است. این کار تا جایی ادامه داشت که کترینگ این مجموعه توانست سیب زرین سلامت غذایی را در جشنواره سلامت سال 98 از معاون وزیر بهداست، درمان و آموزش پزشکی را از آن خود کند.

بهتر است بدانید وب سایت مستر بلیط ارائه دهنده انواع بلیط ها در تمامی مسیرهای داخلی و خارجی می باشد و به شما کمک می کند تا بلیط هواپیما خود را در کم ترین زمان و ارزان ترین قیمت تهیه کنید و یک سفر راحت و بدون استرس را تجربه کنید.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)