نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

کدام استراتژی را باید انتخاب کنم؟

1399/3/12 13:12
1,639 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

موفقیت مداوم مستلزم یک استراتژی مداوم است. امروزه ، معامله گران و تاجران در ایران می توانند از منابع کارگزاری آمار و ارقام ارز دیجیتالی برتر استفاده کنند. با گذشت سالها ، متخصصان روشهای اثبات شده ای را برای افزایش بازده ایجاد کرده اند. هیچ رویکرد جهانی وجود ندارد ، بنابراین هر استراتژی متداول و شناخته شده ای ارزش یادگیری را دارد.در حوزه مالی ، تصادفی بودن نوعی فاجعه است. نرخ ارز رایج به عوامل مختلف، از سیاستهای مالی گرفته تا شرایط جغرافیایی متکی می باشد. معاملات سودآور به دانش و مهارت نیاز دارند. هر کارگزار و واسطه معتبری در منطقه ، راهنمای استراتژی فارکس را برای کمک به شناسایی و اجرای مناسب ترین روش ها ارائه می دهد.

کدام استراتژی را باید انتخاب کنم؟

چگونه تصمیمات گرفته می شوند :

مجریان موفق برای شناسایی نقاط ورود و خروج از آنالیزهای اساسی و فنی استفاده می نمایند. رویکرد اول مبتنی بر آخرین داده های مالی رسانه ها و ابزارهای اطلاعاتی داخلی است. به عنوان مثال ، یک معامله گر ارز به گزارش های مربوط به دو کشور مرتبط به جفت انتخابی آنها (به عنوان مثال ، ایالات متحده و ایران در ازاء (USD / Rial) نگاه می کند. تجزیه و تحلیل فنی برای پیش بینی به داده های بازار گذشته متکی می باشد. کارشناسان قصد دارند تا الگوهایی را کشف کنند که احتمالاً تکرار میشوند. نتیجه گیری با استفاده از چندین ابزار نمودار ترسیم می شود. به عنوان مثال ، اگر یک قیمت حول سطح حمایت یا مقاومت مشخصه نوسان داشته باشد ، معامله گران و تاجران ممکن است موقعیتهای بعدی خود را پیرامون این سطح قرار دهند.

استراتژی ها متشکل از چه می باشند؟

هر استراتژی در تجارت آنلاین بر اساس سه رکن است. این سه رکن باید همواره مرتب شوند. توجه به جزئیات باعث می شود تصمیمات شما مبتنی بر منطق سخت باشند و خطرات محدود می گردند.

1. حجم :
معامله گران روز عادت دارند درباره میانگین حجم معاملات روزانه صحبت کنند. این شاخص نشان می دهد که یک سهام چند بار دست به دست می شود. مقادیر بالا نشان دهنده کشش و تمایل بالای سرمایه گذاران است. رشد فزاینده منادی جهش قیمتهای آتی است.

2. نقدینگی : 
این امر تعیین می کند که شما چقدر آسان و سریع می توانید با قیمت مناسب وارد معاملات شده و از آن خارج شود. نقدینگی هر چه بیشتر باشد ، مرتبط شدن خریداران و فروشندگان با همدیگر آسانتر می باشد. به عنوان مثال ، در حوزه کالاهای اقتصادی ، بیشترین انتخابهای نقد، نفت خام ، طلا و گاز طبیعی است.

3. نوسانات :
هرچه نوسانات بالاتر باشد، شکاف بین سود و ضرر بالقوه بزرگتر است. یکی از بی ثبات ترین بازارها ، بازار ارزهای مجازی (پول دیجیتال) است. هر دو پول رسمی نیز بسیار بی ثبات هستند که نشان دهنده بی ثباتی اقتصادی اساسی است.

مثال: استراتژی Breakout (استراتژی خطوط روند و نحوه معامله) :

این اصطلاح که به مفاهیم پشتیبانی و مقاومت پیوند داده شده ، خود توصیفی است: معامله گران منتظر هستند تا قیمت از یک محدوده خارج شود. اگر این تغییر و جهش به سمت بالا باشد و از سطح مقاومت فراتر رود ، آنها یک موقعیت طولانی را افتتاح می کنند. چنانچه این مقدار پایین تر از پشتیبانی قرار گیرد ، موقعیت های کوتاه باز می شوند. این تفکر مبتنی بر انتظار نوسانات زیاد و تداوم این روند می باشد.

چهار نکته حیاتی :

سهم خود از نیازها ، اهداف و منابع را بگیرید. هر رویکرد باید شامل عناصر زیر باشد:
قبل از قمار کردن پول خود ، روش ها را در حالت آزمایشی امتحان کنید.

1. مراقب بودجه خود باشید :
به یاد داشته باشید که هر شکل از سرمایه گذاری شامل درجه خاصی از ریسک است. این ریسک ممکن است به مشخصه های خودکار محدود شود ، اما شما نمی توانید آن را به صفر برسانید. از این رو ، درک صریح و روشن از همه خطرات و فرصتهای موجود بسیار حیاتی است.

2. زمان را به طور خردمندانه مدیریت کنید : 
زمان یک منبع مهم است ، بنابراین قبل از غوطه ور شدن در تجارت روزانه، فرصت های خود را ارزیابی کنید. این فعالیت ممکن است به یک شغل تمام وقت تبدیل شود ، زیرا ساعت ها طول می کشد. بازده اغلب به تغییرات لحظه ای وابسته است. این کار شامل دو ساعت تحلیل مقدماتی و حداکثر سه ساعت فعالیت است. انتظار داشته باشید که با فشرده نمودن معاملات به مدت تنها یک ساعت به دستاوردهای زیادی دست یابید.

3. هرگز یادگیری را متوقف نکنید :
معامله گران می توانند از منابع آموزشی مختلف استفاده کنند. با این حال ، بازده های روزمره به توانایی شما در پیگیری اخبار و نتیجه گیری بستگی دارد. نرخ ارز نسبت به عوامل مختلف ، از اشتغال گرفته تا قیمت جهانی نفت.حساس می باشد.
تجارت گرایان عادت دارند اخبار مربوطه را از طریق سایتها ، برنامه ها و اپلیکیشن هل یا افزونه ها بررسی نمایند.

4. پیگیری زمان :
به عنوان یک قاعده ، بازارها در آغاز شاهد بیشترین نوسانات می باشند. 15 دقیقه اول با فعالیت دیوانه وار نشانه گذاری می شود ، زیرا جامعه نسبت به تمام اخبار جمع آوری شده از زمان زده شدن زنگ خاتمه واکنش نشان می دهد. به تازه کارها توصیه می شود که اقدامات احساسی را بکار نبندند ، زیرا تغییرات چشمگیر اولیه ممکن است فریب دهنده باشد. نحوه کار بازار خصوصاً در خصوص خرید و فروش سهام و حاشیه سود را درک کنید.

کدام استراتژی را باید انتخاب کنم؟

عدم وجود راه حل واحد :

کلیه شیوه های تجارت و داد و ستد به صلاحیت مالی نیاز دارند. دانش عملی اغلب مهمتر از تئوری است. از آنجاییکه شرایط بازار همیشه سیال است ، معامله گران و بازرگانان باید به گامهای خود بیندیشند. در اینجا پیش شرط های اصلی برای بازده بالا آورده شده است:

 استراتژی سازگار و ثابت؛
 تعداد بهینه معاملات؛
 انعطاف پذیری.

در نهایت ، انتخاب بستگی به اولویت های شخصی دارد. هر سبکی مزایای خاص خود را دارا می باشد. با تغییر وضعیت بازار ، برخی از معامله گران و بازرگانان ممکن است روش هایی را برای انطباق با این تغییرات جایگزین نمایند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)