نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

چالش مسواک زدن کودکان را به بازی تبدیل کنیم

1398/6/29 10:46
619 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

درصد قابل توجهی از افعال روزانه که برای سلامت‌مان ضروریند، دلچسب و جذاب نیستند و مخصوصا برای فرزندان ما کسل‌کننده و دوست‌نداشتنی می‌باشند. بسیاری از افراد برای آموزش مسواک زدن به کودکان خود با مشکلات متنوعی همراه هستند و از طرفی اهمیت آن را برای سلامتی دهان و دندان عزیزان خود درک می‌کنند. چه راهکاری وجود دارد که فرزندان شما بدون اجبار و کشمکش مسواک بزنند؟

چالش مسواک زدن کودکان کانفیدنت

تشویق، یکی از مهم‌ترین ابزارهای پیشرفت انسان است. همه‌ی ما در هر سنی از جایزه گرفتن لذت می‌بریم و اگر این جایزه، نتیجه انجام کار درست ما باشد قطعا تاثیرگذار است. جایزه دادن می‌تواند به عنوان یک ابزار مهم تربیتی در اختیار والدین قرار گیرد تا از آن برای تربیت و پرورش کودکان خود استفاده کنند.

تشویق کودکان در تغییر رفتار آنها نقش بسیار مهمی دارد. بنابراین با پاداش دادن به رفتارهای قابل قبول کودک می‌توانیم باعث تقویت و تثبیت و نهایتاً یادگیری رفتار مطلوب در او شویم.

مسواک‌های جایزه‌دار این قابلیت را دارند که فرآیند مسواک زدن را تبدیل به یک بازی جذاب کنند. فرزند ما هر شب همراه ما تمرین مسواک زدن می‌کند و پس از آن به عنوان پاداش انجام این کار خوب، جایزه‌ای را که دلیل انتخاب مسواک بوده و برایش جذاب است در اختیارش قرار می‌دهیم تا با آن بازی کند.

اولین و ساده‌ترین کار این است که برای فرزندتان یک مسواک تازه خریداری کنید. اجازه دهید فرزندتان خودش مسواک مورد علاقه‌اش را براساس شخصیت‌های کارتونی انتخاب کند، به این ترتیب علاقه او به مسواک زدن بالا خواهد رفت. حتی بعضی از مسواک‌ها موسیقی پخش می‌کنند که همین موضوع باعث می‌شود که کودکان تا زمان اتمام موسیقی، دندان‌هایشان را به خوبی تمیز کرده باشند. در رابطه با کودکان بزرگتر، بهتر است اجازه دهید که رنگ مورد علاقه‌یشان را انتخاب کنند.

مسواک جایزه‌دار کانفیدنت در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ، هدایای متفاوت و بامزه‌ای را به کودکان عزیز سه تا دوازده سال شما تقدیم خواهد کرد. جوایزی مانند اسب شاخ دار، ماشین های مختلف و جذاب، عروسک های دوست داشتنی و ... و همچنین طراحی بازی مسواک زدن می‌تواند کشمکش آموزش کودک را به محیطی دوست داشتنی و صمیمی تبدیل کند. سلامت فرزندان عزیز شما دغدغه‌ی ماست.

از بیست و هفتم شهریور تا پانزدهم مهر مسابقه‌ی " مسواک بازی " با حضور بسیاری از کودکان عزیز سه تا دوازده سال و خانواده‌های محترمشان برگزار خواهد شد.

مسواک کانفیدنت جایزه‌دار با طراحی این رقابت، قصد دارد موجی از انرژی مثبت و حس دلنشین کنار هم زیستن را در فضای مجازی جاری کند. برای شرکت در این رقابت کافیست در صفحه‌ی اینستاگرام خود ویدیویی شاد و جذاب با حضور کودک، (به همراه پدر و مادر و یا سایر اعضای خانواده) منتشر کنید که در آن فرزندتان در حال مسواک بازی باشد. ضمناً اینستاگرام کانفیدنت ( confident.it ) را فالو کنید.

نگران دیده نشدن ویدیوی خود نباشید. حتما در انتهای متن پست هشتک #مسواک_بازی #مسواک و #کانفیدنت را قرار دهید، هیئت داوران و علاقمندان ویدیو‌های شما را رصد می‌کنند. می‌توانید در نرم افزار WhatsApp ویدیو‌های خود را به شماره‌ی ۰۹۳۰۴۲۰۴۸۴۹ ارسال کنید تا در فضای مجازی منتشر شود.

شرکت در مسابقه کانفیدنت

پانزدهم مهر روز پایانی رقابت است و بعد از آن داوری آثار شروع خواهد شد و در روز ۱۶ مهر که مصادف است با روز جهانی کودک، به هفت کودک برتر و خانواده‌ی آن‌ها توسط خانوادهی کانفیدنت جوایز ارزند‌های اهدا می‌شود.

خلاقیت در ساخت کلیپ، جذاب و مفرح بودن آن با استفاده از موسیقی و شعر، ملاک‌های اصلی داوری هیئت داوران است و تعداد لایک و کامنتی که پست شما دریافت می‌کند نیز معیار جایزه‌ی مردمی "مسواک بازی" کانفیدنت می‌باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)