نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

جنگل قاتل در ژاپن

1398/2/9 10:27
1,793 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

به نقل از وبسایت لحظه آخر جنگل قاتل در ژاپن یکی از ترسناک ترین مکان های موجود در دنیا می باشد که در نواحی شمال غربی کوه معروف فوجی واقع شده است، شاید برایتان جالب باشد که بدانید سالانه بیش از 70 نفر در این منطقه مخوف خودکشی می کنند، به همین جهت نیز جنگل آئوکیگاهارا لقب قاتل به خود گرفته است، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مکان عجیب و ترسناک در ادامه با ما همراه باشید. سفر با ارزان ترین تور کیش.

 

 

جنگل آئوکیگاهارا با دارا بودن وسعتی بالغ بر 35 کیلومتر مربع، خاک آتشفشانی (معدنی) و درختان انبوهی که در هم تنیده شده اند مکان مناسبی برای خودکشی به شمار می آید به همین جهت نیز ژاپنی هایی که قصد خاتمه دادن به زندگی خود را دارند به این جنگل می روند و خودکشی می کنند، البته توجه داشته باشید که سالانه افراد زیادی هم تنها برای بازدید از این منطقه ترسناک به آن مراجعه می کنند. برای اطلاع از ارزان ترین تور کیش کلیک کنید.

 

 

مردمان محلی اعتقاد دارند که این جنگل توسط شیاطین تسخیر شده است و علت کشش افراد برای خودکشی در این منطقه نیز همین امر می باشد، خوب است بدانید که افراد برای خودکشی در جنگل آئوکیگاها روش های مختلفی را انتخاب می کنند که رایج ترین آن ها مصرف بیش از اندازه دارو و همچنین به دار آویختن می باشد، مسئولان محلی برای کاهش آمار خودکشی در این منطقه تابلوهای بسیاری نصب کرده اند که هر یک از آن ها حاوی پیام های انگیزشی هستند، اما با این وجود خودکشی در این جنگل ادامه دارد و سالانه گروه های بسیاری به صورت داوطلبانه برای یافتن جسد افراد مرده به این منطقه ترسناک سفر می کنند، جالب است بدانید که جسد برخی از افراد هرگز پیدا نمی شود و مردم محلی معتقدند مادامی که جسد شخص فوت شده دفن نشود روح وی سرگردان است، به همین جهت نیز جنگل آئوکیگاهارا محل پرسه روح های سرگردان می دانند.

یکی دیگر از مواردی که جنگل قاتل را به محلی ترسناک تبدیل می کند، عدم کارایی وسایل الکترونیکی نظیر تلفن همراه، قطب نما و جی پی اس در این منطقه می باشد البته لازم به ذکر است که علت این امر وجود خاک آتشفشانی و دخایر سنگ آهن در جنگل آئوکیگاهارا است اما ژاپنی ها این امر را به وجود شیاطین و نفرین این جنگل نسبت می دهند. برای سفر با تور لحظه آخری واقعی کیش کلیک کنید.

 

 

همانطور که پیش تر اشاره کردیم سالانه افراد بسیاری نیز تنها برای بازدید از جاذبه های طبیعی موجود در جنگل آئوکیگاهارا نظیر غار بادی فوگاکو و غار یخی ناروساوا به این منطقه می روند، اگر شما نیز قصد بازدید از این مکان مخوف را دارید در نظر داشته باشید که ممکن است با جسد های بسیاری مواجه شوید، همچنین بد نیست بدانید که به سبب وجود انبوهی از درختان این جنگل دارای فضایی تاریک و بسیار ساکت است و این امر می تواند حس ترس و وحشت را به شما القا کند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)