نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

چرا بخش پرسش و پاسخ داریم؟

1398/2/18 12:15
1,458 بازدید
اشتراک گذاری

شاید فکر می کنید با وجودِ گوگل، کی میاد سوالش رو اینجا بنویسه و منتظر بمونه تا بقیه راهنماییش کنند؟ چرا باید یک بخش خاص برای پرسش های نی نی وبلاگی ها داشته باشیم؟ چرا پاسخ ها نگهداری میشه و بصورت عمومی نمایش داده میشه؟

پرسش و پاسخ، یکی از خدمات مهمی است که نی نی وبلاگ از اولین سال های فعالیتش آن را راه اندازی کرده است. با استفاده از این سرویس، بصورت رایگان می توانید سوالات خود را در موضوعات متنوع (و البته مرتبط با کودک و خانواده) ارسال و از تجربه ها و دانش سایر اعضا بهره مند شوید.

 

پرسش و پاسخ نی نی وبلاگ

 

در دنیایی که همه عادت کردیم با یک کلیک، فوری به خواسته مان برسیم، شاید فکر کنید ثبت سوال و انتظار برای پاسخ گرفتن از بقیه اعضا، منطقی نیست. حتی دیگر کلیک هم سخت شده، با گوشی هایمان، تاچ می کنیم!

بخش پرسش و پاسخ ارزشمند است، چون :

1) با ثبت پرسش های خود (هر چند ساده باشند) فرصت آشنایی با سایر اعضا و بهره مندی از تجربه های واقعی آنها را داریم. 😍

2) گاهی پرسش هایی داریم که اصلا نمی دانیم چطور باید جستجو کنیم. برای روشن شدن مساله مان، رسیدن به سوال اصلی و کلیدواژه های اصلی، می توانیم از این بخش استفاده کنیم. 😉

3) سوال ما می تواند مشکل و مساله ی بقیه ی اعضا نیز باشد، که تا حالا به ذهن شان نرسیده آن را مطرح کنند. پس با طرحِ سوالمان به شفاف شدن اذهان بقیه هم کمک می کنیم. 🙃

 

پرسش کودک

 

4) تمام علومِ بَشَری، در سایه پرسش و جستجو به دنبالِ پاسخ، توسعه یافته است. هر سوالی (حتی سوالات ساده) می تواند جرقه ای در ذهن ها باشد تا دنبال پاسخ بگردیم و این حتی اگر به توسعه علوم در سطح جهانی منجر نشود، حداقل به علم همین جمعِ کوچک اضافه خواهد کرد.

5) بیشترمان تجربه کردیم که برخی پرسش ها ممکن است از نظر بقیه بی ارزش باشند! 😊 مخصوصا در دوران تحصیل، حتما سوالاتی داشتیم که هیچوقت از معلم نپرسیدیم! در فضایی مثل پرسش و پاسخِ نی نی وبلاگ، بدون هیچ محدودیتی، می توانید سوال خود را مطرح کنید. و البته اگر خیلی نگران قضاوت دیگران بودید، می توانید سوالتان را با هویت مخفی ارسال کنید.

 

پرسش و پاسخ نی نی وبلاگ

 

6) قطعا حس خوبِ کمک کردن به دوستان، با پاسخ دادن به پرسش هایشان، نیاز به تعریف و تشریح طولانی ندارد.

7) هر سوال ما، می تواند زمانی دیگر، سوال فرد دیگری باشد که به دنبال پاسخ می گردد. هم اکنون با نمایشِ عمومی پرسش ها و پاسخ های دریافت شده، روزانه به هزاران نفر کمک می کنیم تا جواب مشکل و مساله شان را بگیرند. و چقدر خوب است که با اضافه شدن هر یک سوال و هر پاسخ، به تعداد بیشتری از انسان ها کمک کنیم. برای کارِ خیر و کمک به انسان ها، لازم نیست به آفریقا سفر کنیم!

 

توصیه می کنیم هم اکنون وارد بخش پرسش و پاسخ شوید، و سوال خود را ثبت کنید؛ و تقاضا داریم به سوالات بقیه ی دوستان در حد امکان پاسخ بدهید.

منتظر حضور شما با علامت سوال هایتان، هستیم! ❤️

پسندها (10)

نظرات (3)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
18 اردیبهشت 98 14:45
ممنون از تمام زحمات شما
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
18 اردیبهشت 98 17:06
خیلی جالبه مثه همیشه ایول دارید😘
مامانیمامانی
19 اردیبهشت 98 10:32
ممنون مناکثر اوقات این بخش رو مطالعه میکنم