نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

سریال هشتگ خاله سوسکه به شبکه خانگی آمد

1397/11/2 17:44
3,205 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

سریال هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی مجری نام آشنای برنامه­‌های کودک و یکی از عموهای فیتیله ای، با روایتی کودکانه و موزیکال از افسانه های کهن ایران به شبکه نمایش خانگی آمد.

خاله سوسکه

هشتگ خاله سوسکه سریالی پربازیگر، موزیکال و پر از افسانه‌­های کهن ایرانی است. همانطور که محمد مسلمی کارگردان این اثر توضیح داده است از حسن کچل و چهل گیس تا شهرزاد قصه گو و خاله سوسکه به نوعی در این سریال دیده می‌شوند. وی در ادامه توضیح می‌­دهد : " هشتگ خاله سوسکه قصه واحد دارد و هر کدام از این کاراکترها نیز قصه خود را روایت می‌کنند. هدف ما این بود که بچه‌ها این اثر را ببینند و از دیدن آن لذت ببرند. البته که مخاطب هدف ما خانواده ها هم بود چرا که در کشور ما همه افراد خانواده در کنار هم فیلم می‌بینند. بنابراین تلاش کردیم تا علاوه بر کودکان، پدرها و مادرها نیز از دیدن آن لذت ببرند."

خاله سوسکه

بهاره کیان افشار، امیر حسین رستمی، ارژنگ امیر فضلی، الناز حبیبی، امیر کربلایی زاده، شهین تسلیمی، لاله صبوری، صفر کشکولی، بهزاد رحیم خانی، نیلوفر رجایی فر، محمد مسلمی؛ با هنرمندی لیلا بلوکات، سعید امیر سلیمانی و الهام حمیدی ترکیب بازیگران اصلی این مجموعه موزیکال را تشکیل می دهند.

در خلاصه داستان «هشتگ خاله سوسکه» آمده است : شهر افسانه ها توسط دیو بزرگ دچار طلسم تکرار می شود، این در حالی است که شب هزار و یکم شهرزاد قصه گو به صبح رسیده و قرار است به دستور حاکم بزرگ جشن عروسی خاله سوسکه و آقا موشه برگزار شود اما ...

همچنین لازم به توضیح است که این سریال برای کودکان زیر 9 سال توصیه نشده است.

خاله سوسکه

هشتگ خاله سوسکه هر یکشنبه ۸ صبح همزمان با پخش فیزیکی در فیلیمو نیز منتشر خواهد شد و تازه‌­ترین قسمت آن از اینجا قابل تماشا خواهد بود.

پسندها (1)

نظرات (0)