نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

درمان سردرد میگرنی

1397/10/12 18:55
738 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

درمان سردرد میگرنی

کسی که به میگرن مبتلا می باشد، می داند سردرد میگرنی چقدر وحشتناک و طاقت فرسا است. حملات و سردردهای میگرنی ممکن است از چند ساعت تا چند روز طول بکشند. درد آن می تواند شدید و خیلی طاقت فرسا باشد. خدا را شکر اولین کسی را که توانستم درمان کنم، خانم خودم بوده است.

همسر عزیزم سال های متمادی از سردرد شدید رنج می کشید. اگر چه تلاش می کردند که من و فرزندانم متوجه نشویم ولی سردرد وی به قدری شدید می شد که از ظاهر وی می توانستیم متوجه رنج و درد فراوان وی شویم. ایشان علاوه بر سردرد میگرنی، از مشکلات گوارشی نیز رنج می کشید. این دو مشکل را زمانی که به خواستگاری وی رفتم، متوجه شدم. وقتی با هم بیرون رفته بودیم و می خواستم ایشان را به منزلشان برسانم گفتند: بریم داروخانه و داروهایم را بگیریم. من نیز کنجکاو شدم و از آنجا متوجه موضوع سردرد میگرنی و گوارشی وی شدم. خدارا شکر ایشان بقدری از سلامتی و نشاط برخوردار هستند که خودشان یک کتاب هم نوشته اند. خود ایشان این کتاب را تایپ کرده است و دیگر نور کامپیوتر هم ایشان را اذیت نمی کند. نام کتاب ایشان مشق شب مامان است.

درد طاقت فرسای آن را فقط کسی که میگرن دارد، درک می کند.

1.    درد در یک طرف سر یا در دو طرف آن
2.    بیش از یک سردرد را تجربه کرده اید
3.    به همراه سردرد دچار ناراحتی معده و احتمالا تهوع و یا استفراغ می شوید.
4.    درست پیش از وقوع سردرد،‌ ممکن است جرقه های نورانی،‌ نقاط کور یا احساس تحریک پذیری دارید.
5.    وقتی استرس دارید سردرد شما تشدید می شود.
6.    ممکن است فرد دیگری از نزدیکان شما نیز به میگرن مبتلا باشند.

در مجموع اگر سه علامت از این ۶ علامت را داشته باشید به سردرد میگرن، مبتلا هستید.

چه چیزهایی سبب سردرد میگرنی می شود

نور شدید، سروصدای شدید، گرسنگی و افت قند خون، بوها و لوازم آرایشی بهداشتی، رنگ ها و بوی آنها، غذاهای فرآوری شده، استرس و دلشوره و اضطراب، کم خونی فقر آهن، زمان استراحت خانم ها یا زمان سیکل ماهیانه آنها، خستگی زیاد
معمولا بیست درصد کل خانم ها و ده درصد مردان از میگرن رنج می برند.
در کتاب ها عنوان شده است که: وقتی سن بالا می روز حملات میگرن کم می شود. ولی مگر می شود یکی سردرد وحشتناک میگرنی داشته باشد و صبر کند تا زمان بگذرد و سن وی بالا رود تا خوب شود. وقتی شما از درد رنج می کشید، حاضرید صبر کنید. تا بعدا چه پیش آید ؟ مسلما نه.

سلامتی بزرگترین ثروت است.

برای اثبات این موضوع: آیا شما دوست دارید تمام دنیا مال شما بود ولی سردرد میگرنی داشته باشید؟‌ می گویم جواب شما منفی است. اگر کسی جواب مثبت دهد می دانیم که تقلب کرده است.

یکی از بیمارانم که سردرد میگرنی داشتند، گفتند: ما تمام عمر تلاش می کنیم تا مال جمع کنیم. در این مدت زخم معده می گیریم. حالا تمام آن مال و املاک خود را خرج کنیم معده ما خوب نمی شود. ایشان یک مرد موفق و دارای چند معدن بودند. البته هم معده ایشان درمان شد و هم سردردشان.

روش درمان سردرد میگرنی

درمان سردرد میگرنی

علت سردرد میگرنی، تنگی عروق مغزی است. حالا این تنگی عروق یک طرف باشد یا در دو طرف سر باشد. از اینکه تا کنون توانسته ام سردرد بیش از ۳ هزار نفر را درمان کنم خدا را سپاسگزارم.

مدت درمان سردرد میگرنی

بین سه هفته تا یک ماه است. یعنی ۲۱ روز تا ۳۰ روز می باشد. در این مدت شما با یک برنامه تغذیه سالم و تغییر سبک زندگی به شیوه جدید درمان می شوید. استفاده از تمام ۶ گروه مواد غذایی بصورت متنوع، متعادل و متناسب برای شما لحاظ شده است. این مدت نیاز است که شما یاد بگیرید تمام مواردی که برای شما در نظر گرفته ایم را اجرا نمایید.

یادگیری نیاز به تمرین دارد

تا حالا دوچرخه سواری کرده اید. اول بلد نبودید ولی با تمرین یاد گرفتید. در این مدت زمان حدود یک ماهه درمان، شما به جایی می رسید که تکنیک های درمانی ما برایتان مثل تنفس و پلک زدن شوند. و آن را مثل رانندگی و یا آشپزی یاد می گیرید و اجرا می نمایید. مثلا شما وقتی می خواهید رانندگی بیاموزید، نیاز به تمرین دارید. آشپزی، بافندگی، خیاطی و تمام فنون نیاز به یادگیری دارند.

در این مدت ما به شما آموزش می دهیم که اگر سردرد داشتید چه کار کنید که در مدت یک دقیقه یعنی ۶۰ ثانیه خوب شود. از آن مهم تر اینکه دیگر سردرد نخواهید داشت.

تکنیکهای درمانی را خیلی خوب اجرا نمایید. هر روز انجام دهید.

مثل نماز خواندن شما باشد. انجام آنها برایتان واجب باشد. اگر دیگران توانسته اند درمان شوند، پس شما هم می توانید. مطمئن باشید. نگران نباشید، به شما کمک می کنیم که به سلامتی کامل دست پیدا کنید. فقط اجازه بدهید ما به شما کمک کنیم. و سردرد میگرنی شما را درمان نماییم. از اینکه شما به اوج سلامتی و شادی خود می رسید، ما نیز بسیار خوشحال هستیم و خداوند منان را سپاسگزاریم.

اگر شما هم دچار سردردهای میگرنی هستید، اینجا کلیک کنید تا سردرد نداشته باشید، و این دغدغه یک بار برای همیشه درمان شود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)