نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

در صورت فراموشی رمز عبور وبلاگتان، آن را به کمک شماره همراه خود بازیابی کنید

1397/9/6 15:18
1,693 بازدید
اشتراک گذاری

ممکن است این اتفاق برای شما هم رخ داده باشد : فراموشی رمز عبور وبلاگ! گیج

بازیابی رمز عبور وبلاگ

این روزها با وجود مشغله های بسیار و عضویت در سایت ها و اپلیکیشن های مختلف، فراموش کردن رمزِ سرویس هایی که از آن استفاده می کنیم پیشامدی کاملا طبیعی است خندونک.

از طرفی در سال های اخیر، به دلیل مزایای فراوان، احراز هویت اکثر اپلیکیشن ها و سرویس های اینترنتی از طریق شماره همراه صورت می گیرد. برتری های این روش، زمانی خود را نشان می دهد که رمز عبورمان را فراموش کرده باشیم! شاید رمز عبور ایمیلمان را هم به خاطر نداشته باشیم؛ و حتی بدتر، اصلا یادمان نباشد که کدام ایمیل را هنگام ثبت نام وارد کرده ایم خجالت. اما تلفن همراه همیشه کنارمان هست و براحتی می توانیم رمز عبور جدید را به کمک آن دریافت کنیم چشمک.

به تمام دلایل فوق، این مورد را هم اضافه کنید که اکثر نی نی وبلاگیها مادر هستند، و فراهم کردن یا ساختن یک ایمیل برای ثبت نام یا بازیابی رمز عبور، با توجه به مسئولیت های بسیار در زندگی، کار ساده ای نیست.

به همین علت، ارسال رمز عبور جدید وبلاگ به شماره همراه، اکنون در نی نی وبلاگ نیز فراهم شده است. لطفا امروز اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید تا در آینده اگر رمز عبور وبلاگ و در حقیقت رمز ورود به پنل دفتر خاطرات دلبندتان را فراموش کردید، براحتی بتوانید با کمک شماره همراه خود، آنرا بازیابی کنید.

این روش دارای امنیت بسیار بالاتری نسبت به ایمیل بوده و همچنین در نظر داشته باشید که شماره همراه شما در هیچ کجای سایت نمایش داده نخواهد شد.

با ما همراه باشید ... محبت

پسندها (7)

نظرات (3)

مامانمامان
6 آذر 97 20:37
اطلاعات رو در کجا تکمیل کنم ؟ چه جوری و از طریق کدام قسمت به این قسمت دسترسی داشته باشم ؟
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام، زمانی که برای اولین بار وارد منو شوید پیغامی برای شما جهت راهنمایی نمایش داده خواهد شد. همچنین شما می توانید با مراجعه به مسیر منوی کاربری > تنظیمات > روش بازیابی رمز عبور، مستقیم اطلاعات را وارد نمائید.
مامان صدرامامان صدرا
7 آذر 97 20:42
از هر لحاظ بینظیرید ❤❤❤❤❤
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
لطف دارید محبت
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
12 آذر 97 21:42
سپاس. این امکان خیلی خوبه!زنده
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سپاس از شما چشمک