نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

چگونه کودکم کتاب داستان اختصاصی خودش رو داشته باشه ؟

1397/6/15 17:07
2,564 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

سرنوشت کودکان ما پیش از تولد رقم خورده است . کودکان ما بهتر پرورش خواهند یافت اگر از بدو تولد با برنامه ریزی دقیق خانواده، علاقه مندی ها و توانمندی های خود را بشناسند و مهارت های ذاتی خود را تقویت کنند تا در زمان ورود به عرصه فعالیت های اجتماعی بتوانند به بهترین شیوه ممکن از فرصت ها استفاده کنند.

وقتی پای صحبت بچه ها مینشینیم یا از آرزوهاشون میپرسیم بیشتر به لطافت و زیبایی دنیای کودکان پی میبریم. کودک دوست داره قهرمان باشه مثل قهرمان داستان های کودکانه مثل پهلوانای قصه های قدیمی مثل قهرمان کتاب داستان خودش .

اگر کودک به جای کتاب داستانهای موجود در بازار که قصه های افراد دیگر و حیوانات را روایت میکند ، یک کتاب داستان اختصاصی یا ژورنال نقاشی اختصاصی خودش رو داشته باشد بهتر میتواند رویاپردازی هایش را به تصویر بکشد. مخصوصا اینکه شخصیت اصلی داستان ، کودک ما باشد با همان مشخصات ظاهری یعنی با چهره خودش!

رویاهای کودک خودتان را میتوانید درون کتاب اختصاصی کودک ، برایش دست یافتنی کنید. کتابی که کودک شما در آن قهرمان داستان خودش است.

به همین منظور سایت "کتاب بساز" این امکان را فراهم کرده است تا کودک شما بتواند یک کتاب داستان اختصاصی یا ژورنال نقاشی اختصاصی یا ژورنال عکس اختصاصی یا کتاب شعر اختصاصی خودش را داشته باشد.

از طریق سایت "کتاب بساز" میتوانید به صورت آنلاین و رایگان کتاب اختصاصی کودک خودتان را ساخته و مطالعه نمایید و سپس جهت دریافت نسخه چاپی کتاب با بهترین کیفیت ، سفارش خود را تکمیل کنید تا در کمتر از یک هفته آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

چه کتاب هایی را میتوان در سایت "کتاب بساز" ساخت؟

در حال حاضر دو کتاب آماده شده که به زودی بر تعداد و نوع آنها افزوده خواهد شد .

کتاب "کودک شما در مهدکودک خودش" و "کودک شما در دبستان خودش".

در این دو کتاب با وارد کردن اطلاعات فردی کودک ، مانند نام و نام خانوادگی ، نام مهدکودک یا دبستان ، نام مدیر و مربی و مواردی مانند رنگ مو یا رنگ چشم کودک وموارد دیگر، کتابی اختصاصی ساخته خواهد شد که داستان آن بر اساس اطلاعات وارد شده توسط شماست !

علاوه بر این، امکان درج عکس کودک بر روی جلد کتاب و همچنین در صفحه تقدیم وجود دارد. همچنین میتوانید یک متن تقدیم نیز برای کودکتان بنویسید ، تا در صفحه تقدیم چاپ شده و برای کودک شما به یادگار بماند.

 

چگونه میتوانم همین الان ، یک کتاب اختصاصی برای کودکم بسازم؟

برای تهیه این هدیه ماندگار و دوست داشتنی فقط کافیست به وب سایت www.KetabBesaz.com مراجعه نمائید.

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان صدرامامان صدرا
15 شهریور 97 20:52
عالیه👌❤
آجی هاناآجی هانا
16 شهریور 97 13:46
کاش برای بچه های کوچیکتر که مهد و مدرسه نمیرن هم کتاب بسازند ...   
مامانمامان
16 شهریور 97 22:20
چقدر عالی
مامانیمامانی
20 شهریور 97 21:22
خیلی عالیهآرام