نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

نی نی وبلاگی ها بیشتر از چه موضوع هایی می نویسند؟

1397/3/11 18:39
5,611 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی وبلاگی ها هر روز یک دنیا تجربه، خلاقیت، حرف و خاطره خواندنی و دیدنی در نوشته های خود به اشتراک می گذارند. امروز نگاه می کنیم که کدام موضوع ها بیشتر محبوبیت دارند و نی نی وبلاگی ها بیشتر دوست دارند در چه موضوع هایی بنویسند و بخوانند.

نی نی وبلاگی ها بیشتر از چه موضوع هایی می نویسند؟

 

1) خاطره های خانواده و کودک
البته که خاطرات خانواده و بچه ها را تقریبا در تمام صفحات نی نی وبلاگی ها می توانیم پیدا کنیم. یکی از اهداف اصلی این جامعه مجازیِ اختصاصیِ کودک هم همین بوده که خاطرات و لحظات زیبای کودک و خانواده را ماندگار کند. قبلا گفتیم که خاطره نوشتن می تواند زندگی مان را تغییر دهد؛ و اشاره کردیم که چقدر خاطره نویسی روزانه زیباست. بیشتر نوشته ها در این شبکه، خاطره نویسی است و این باعث افتخار نی نی وبلاگ است که یک دفترِ خاطرات خانوادگی دوست داشتنی باشد محبت

 

2) آشپزی و غذاها
ما شکمو نیستیم، فقط مزه ها را دوست داریم! زبان خوردنی های خوشمزه می توانند در رتبه دوم جذاب ترین موضوعاتی باشند که هم نی نی وبلاگی ها و هم مخاطبان آن، دوستش دارند. کودکان باید تغذیه خوبی داشته باشند، تا ضمن رشد خوب، سلامتی و شادابی روح شان حفظ شود. مامان های خوش ذوق، و البته باباها، کلی غذاهای خوشمزه برای بچه ها درست می کنند، با یک نگاه در صفحات نی نی وبلاگی ها کلی ایده های خوشمزه، دستور پخت و روش های تزیین غذاها را می بینیم. از میوه های سالم و مفید بگیر، تا غذاهای خوشمزه محلی و سنتی و جدید، البته با شِکر و نمک و روغن کم!

 

3) گردش و مسافرت
عکس های قشنگ از دیدنی ترین نقاط ایران را خیلی راحت میشه در صفحات نی نی وبلاگی ها پیدا کرد. نی نی ها عاشق گردش و مسافرت هستند، و مامان باباها عاشق عکاسی از اونها در میان زیبایی های طبیعت. نوشته های مربوط به مسافرت نی نی وبلاگی ها در شهر خودشان، یا در سایر شهرها، ضمن اینکه حس خوب نی نی ها را منتقل می کنه، کمک می کنه از جاذبه های گردشگری زیادی آگاه بشیم و حتی می تونیم از نی نی وبلاگی ها برای مسافرت و تفریح های آینده مان کمک و راهنمایی بگیریم. گاهی هم شاید برای جاذبه های گردشگری و مسافرت های خارجی! چشمک

 

4) شعر و قصه
نی نی ها همیشه طرفدار شعرها و قصه ها هستند. نی نی ها شعرهای زیبایی که بلد هستند، و مامان ها داستان های جالبی که از مامان بزرگ ها یاد گرفتن را برای بقیه نی نی ها به اشتراک می گذارند. باباها توی این کار خیلی خوب نیستن! گاهی حتی نی نی وبلاگی های خوش ذوق، شعرها و داستان هایی را خودشون می نویسند. همه اینا باعث افتخاره و خیلی خوندن داره! منتظر

 

5) کاردستی و خلاقیت
خلاقیت های کودکان، بی پایان هستند. دیدن خلاقیت و هنر اونها در نقاشی و کارهای دستی با دست های کوچک بامزه شان، حس بسیار خوبی به خانواده و همچنین مخاطبان وبلاگ ها می دهد؛ و این یکی از بهترین موضوعاتی است که نی نی وبلاگی ها معمولا در آن فعال هستند. ایده های خلاقانه زیادی در این نوشته ها پیدا می کنید، از جرقه هایی برای خلاقیت های جدید تا راهنمایی برای ساختن کاردستی ها هیجان انگیز!

 

6) تربیت و روانشناسی
کشف و بهتر شناختن طبیعت و انسان ها کاری است که، خواه ناخواه، همه ما هر روز درگیر آن هستیم و در این مسیر به کمک هم نیازمندیم. مامان ها و باباها از تجربه هاشون در برخورد با سوالات، چالش ها و رفتارهای اعضای خانواده مخصوصا فرزندان خود می نویسند. اینکه چطور با این چالش ها مواجه شدند، چطور از پس پاسخ به سوالات سخت برآمدند، و این ها ضمن اینکه خاطرات زیبایی هستند، تجربه های ارزشمندی برای یادگرفتن می توانند باشند. بخش های مفید مقالات تربیتی و روانشناسی که خوانده ایم و نکات مهم برای شناخت بهتر کودک و موفقیت در مسیر زندگی را با هم به اشتراک می گذاریم.

 

البته موضوعات فراوان دیگری هم هست که در نی نی وبلاگ نوشته می شوند، اما این ها جزو محبوب ترین موضوع ها در نوشته های ثبت شده در این شبکه اجتماعی مخصوص کودکان هستند.

موضوعاتی هم هست که اصلا برای نی نی وبلاگی ها جالب نیست؛ نه از جمله : خبرهای بی ربط به خانواده و کودک، خبرها و تحلیل های سیاسی، و نوشته های تخصصی که خارج از نیاز خانواده و کودک باشند، دسته بندی هایی هستند که کمکی به نی نی وبلاگی ها نخواهند کرد و تیم نی نی وبلاگ هم مراقب است تا حس خوب نی نی وبلاگ با چنین موضوعاتی، کم نشود.

در نی نی وبلاگ همه در کنار هم، کمک می کنیم تا هم زیبایی خاطرات مان را ماندگار کنیم، هم حس خوب به همدیگر هدیه دهیم و در کنار اینها، هر کس به سهم خود، تکه هایی از اکتشاف ها و دانش خود را با بقیه به اشتراک می گذارد، که در نهایت دانش جمعی این جمع خانوادگی و کودکانه را افزایش می دهیم. در این روند زیبا، حس خوب و روزهای بهتری برای خودمان و دوستان مان در نی نی وبلاگ رقم می زنیم.

نظرات (7)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
12 خرداد 97 1:33
مطلب خوبی  بود مخصوصا اون بخش خبرهای بی ربط رو خیلی خوب اومدین .
ایول .تشویقگل
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام، ممنون از حمایتتون چشمک
مامانیمامانی
12 خرداد 97 1:40
ممنون از نی نی وبلاگ
دسته بندی جالبی بود.گلآرام
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام، این دسته بندی رو از نوشته های نی نی وبلاگی های فعالی چون شما استخراج کردیم محبت
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
12 خرداد 97 10:05
مرسی از توجهتون به ماگلستاره
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام، انجام وظیفه است.

18 خرداد 97 1:17
سلام عالی بود.
❤💙❤💙❤💙❤💙❤
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام، ممنون چشمک
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
19 خرداد 97 11:30
نی نی وبلاگ دوستت داریم
 تو چقدر دلنشینی ؟...! . مثل دنیای شیرین و زیبای کودکان پر از طراوتی ...گلگل
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام، نی نی وبلاگ طراوت خود رو از شما نی نی وبلاگیها گرفته است محبت
مامان آقا پارسامامان آقا پارسا
21 فروردین 02 17:58
چه خوب🤩