نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

سایت عسل دانلود، آرشیو فیلم های ایرانی

1397/3/4 18:17
2,878 بازدید
اشتراک گذاری

دانلود رایگان فیلم ایرانی

رپورتاژ :

در سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی به راحتی میتوان فیلم های مورد علاقه خود را یافت و دانلود کرد، شما به راحتی میتوانید فیلم مورد علاقه خود را پیدا کنید و ببینید. فیلم های ایرانی طرفداران بیشتری دارد به همین دلیل در این سایت بیشتر به جمع آوری فیلمهای ایرانی پرداخته شده است تا شما از دیدن این فیلم ها لذت ببرید. فیلم های کمدی و طنز خنده دار و عاشقانه ای که بین همه ی ایرانیان محبوب است. سریال های به روز که در تلویزیون پخش میشود را میتوان آنلاین نگاه کرد. سایت فیلم در اختیار همه ی شماست. امکانات سایت عسل دانلود :

- جستجوی راحت فیلم در سایت

- نوشتن انتقادات و نظرات خود در سایت

- دانلود سریع و پر سرعت فیلم

- دسترسی آسان به تمام فیلم ها با کیفیت های دلخواه

- آنلاین نگاه کردن سریال ها و برنامه ها

 

فیلم به وقت شام : به وقت شام هم اکنون در سینماها اکران میشود برای تبلیغ فیلم تصمیم داشته اند داعشی که در فیلم بازی میکند را به روی صحنه بیاورند ولی طوری برنامه ریزی کرده اند که که وقتی به روی صحنه آمد همه از دیدن او وحشت کرده اند آن مرد که به « چطوری ایرانی ؟ » معروف شده است با اسب به روی صحنه میاید و همه ی مخاطبان با دیدن او وحشت میکنند اما این موضوع باعث شده که فروش فیلم بیشتر شود و طرفداران بیشتری جذب کند. اینجا مشکلاتی زیادی که مردم در جنگ دارند به نمایش میگذارد و حاتمی کیا مانند همیشه در به وقت شام گل کاشته است.

فیلم لاتاری : لاتاری هنوز اکرانش در سینما تمام نشده ولی آنقدر طرفدار دارد که فروشش از 10 میلیارد تومان گذشته است. جوانان امروز بیشتر به دیدن این فیلم گرایش دارند زیرا مشکلاتی که در جامعه دارند را میبینند و از دیدنش لذت میبرند. دختری که مجبور است به ترکیه برود عاشق میشود تنها میشود سختی میکشد و خیلی مشکلات دیگر. از عاشق شدن تا مرگ ادامه دارد. زندگی همه اینطور است ولی حالا در قالب یک فیلم به اسم لاتاری به روی پرده میرود. به احترام فیلمی که همه ی آن غرور و عشق است. در فیلم لاتاری انگار به تماشای یک بندباز نشسته ایم که میخواهد یک مسیر طولانی را بگذراند. لاتاری فیلمی است که سینماهای ما این روزها باید آن را داشته باشند.

فیلم تگزاس : فیلم کمدی و طنز که خارج از ایران فیلمبرداری شده به کارگردانی مسعود اطیابی با حضور بازیگران پژمان جمشیدی, سام درخشانی و حمید فرخ نژاد. پژمان جمشیدی در این فیلم گریمش متفاوت است. ایرانی ها را نمیشود تهدید کرد حتی در کشور های دیگر فرقی نمیکنه کجا باشن فقط سعی نکن یه ایرانی رو تهدید کنی چون بد میبینی. اگر دوست دارید یه فیلم جذاب و شاد رو ببینید حتما تگزاس رو انتخاب کنید و لذت ببرید. نیمی از این فیلم در برزیل فیلمبرداری شده و چند تا از بازیگر های خارجی هم در این فیلم بازی میکنند.

سریال ساخت ایران 2 : فصل دوم سریال ساخت ایران 2 که در سال 95-96 تولید شده است. این سریال از 5 اردیبهشت به روی آنتن رفته و پخش میشود. اولین سریالی است که بسیار مورد قبول مردم قرار گرفته و همه از دیدن آن لذت میبرند و اگه یک هفته قسمتی از اون نیاد صدای همه در میاد. فیلمبردای آن در کشورهای متفاوتی مانند ایران لبنان روسیه و چین گرفته شده و کارگردان آن برزو نیک نژاد است. این سریال در روزهای چهارشنبه هر هفته پخش میشود. بازیگرانی مانند امین حیایی, سحر دولتشهای, محمدرضا گلزار در فیلم بازی میکنند.

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان صدرامامان صدرا
5 خرداد 97 13:27
خیلی زیباست👌😍
دانلود زیرنویس فارسی
8 مرداد 97 14:24
سایت بسیار خوبی است ، چند وقته برای دانلود فیلم و سریال های ایرانی ازش استفاده میکنم ، ممنون
میلاد
23 مرداد 97 3:11
ممنون عالی بود