نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

شیشه بالکنی

1397/2/23 16:28
771 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

قیمت شیشه بالکنی
جام تراس بالکنی

این سیستم بیشتر به عنوان پوشش بالکن ها و تراس ها بوده و از پرمصرف ترین محصولات شرکت می باشد. در این سیستم یک ریل آلومینیومی در سقف و یک ریل در کف اجرا شده و فضای بازشو تراس به تعدادی پانل شیشه ای متحرک تقسیم می شود. پروفیل ها و یراق آلات مصرفی در این سیستم همگی وارداتی بوده و محصول بهترین کمپانی کشور ترکیه (آساژ) می‌باشد. همچنین کلیه شیشه ها با ضخامت ۸ میلی‌متر از نوع سکوریت (نشکن) ایرانی می باشند. ( بالکن شیشه ای ) در این سیستم پانل اول ثابت بوده و بصورت درب باز و بسته می شود و بقیه پانل ها به ترتیب و تک تک در مسیر ریل حرکت کرده و در محل درب از مسیر ریل خارج و عمود بر مسیر حرکتی خود در کنار درب قرار می گیرند.

 

مزایای بالکن شیشه‌ای جام تراس

- نمای یکدست شیشه بالکنی جهت فضای پروژه به هر طولی که باشد بدون هیچ ستون یا مانع دید.

- جام تراس بالکنی این امکان را برای بهره بردار مهیا می کند که در فصول مناسب سال سیستم را به راحتی باز کرده و از هوای آزاد بهره مند گردد.

- به واسطه بسته شدن فضا با شیشه های متحرک جام تراس، مسیر ورود پرندگان، گرد و غبار، حشرات موذی و حتی نزولات جوی به فضای داخلی مسدود می شود.

- شیشه های جام تراس بالکنی به دلیل متحرک بودن و جمع شدن در یک سمت به راحتی قابل شستشو می باشند.

 

سایر خصوصیات بالکن شیشه‌ای

- وسعت بخشیدن و استفاده بهینه از محیط

- سهولت در نظافت شیشه ها

- مانع نفوذ برف و باران و گرد و غبار

- جلوگیری از ورود و لانه گذاری پرندگان و حشرات

- ایجاد محلی ایده آل برای پرورش گل و گیاهان

- قابل اجرا در هر شکلی از بالکن(قوسی،چند ضلعی و …)

- جام تراس بالکنی با حداکثر ارتفاع ۲/۸۰ متر و حداکثر عرض ۶۵ سانتی متر برای هر پانل قابل اجرا است.

- این سیستم در هر شکل هندسی اعم از گرد، سهمی، زاویه دار و یا هر شکل دیگر قابل اجرا می باشد.

- بالکن شیشه ای ۷۰% عایق صوت و ۶۵% عایق حرارت است.

- شیشه ها توسط نوار H شکل یا جوینت پلاستیکی که از بهترین مواد مدیکال ساخته می شود در همدیگر قفل می شوند و هیچ درزی بین آنها باقی نمی ماند.

 

شیشه بالکنی برای ویلا

همچنین سیستم بالکن شیشه ای بیشتر به عنوان پوشش بالکن ها بوده و با توجه به بازو بسته شدن شیشه ها بصورت آکاردئونی می توان از فضاهای بلااستفاده بالکن ها استفاده بهینه نمود. در سیستم بالکن شیشه ای یک ریل آلومینیومی در کف و یک ریل در سقف اجرا شده و مابقی فضا به تعدادی پانل شیشه ای متحرک تقسیم می شود بگونه ای که پانل اول ثابت بوده و بصورت درب باز و بسته می شود و بقیه پانل ها به ترتیب در مسیر ریل حرکت کرده و عمود بر مسیر حرکتی خود در محل درب از مسیر ریل خارج شده و در کنار درب قرار می گیرند.

در این سیستم شیشه ها از جنس سکوریت با ضخامت ۸ میلی متر می باشند، پروفیل ها از جنس آلومینیوم و یراق آلات کاملا فلزی و ضد زنگ می باشند.

در این راستا شرکت مهندسی جام تراس پارس به عنوان اولین طراح و مجری سیستم های متحرک بالکن شیشه ای بصورت تخصصی از مرحله مشاوره، بررسی،طراحی و مهندسی تا پیاده سازی و اجرا تا کنون موفق به اجرای بیش از هزار پروژه موفق در سراسر کشور گردیده است.

 

شیشه بالکن (glass balcony) محصولی درخور توجه

شیشه بالکنی تهران
 

بالکن شیشه ای وسعت بخشیدن و استفاده بهینه از محیط

با توجه به پیشرفت روز افزون زندگی شهری، بالکن شیشه ای مدرن ترین گزینه برای مکانیزه کردن ساختمان و استفاده بهینه از تمامی فضاها محسوب می گردد.

سیستم بالکن شیشه ای بیشتر به عنوان پوشش بالکن ها بوده و با توجه به بازو بسته شدن شیشه ها بصورت آکاردئونی می توان از فضاهای بلاستفاده بالکن ها استفاده بهینه نمود.

با توجه به اهمیت بالای عایق بودن محصولات بالکن شیشه ای، استفاده از پروفیل، یراق آلات و شیشه‌های با کیفیت همواره از برنامه های جام تراس بوده در همین راستا استفاده از تیم فنی قوی در تولید و همچنین نصب بالکن های شیشه ای هم در بهبود عملکرد نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

پسندها (1)

نظرات (0)